بازداشت کلاهبردار ۸۰ میلیاردی در تهران

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تبلیغ ساخت کابینت و کمد دیواری اقساطی در فضای مجازی، ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، شهرام سلطانی اظهار کرد: با ارجاع پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، مال باخته دعوت و اظهار کرد، قصد خرید و نصب کابینت و کمد دیواری در منزل خود را داشته که با مراجعه به سایت‌های فضای مجازی با شخص آگهی دهنده آشنا و پس از تفاهم با واریز مبلغی به عنوان بیعانه مقرر شد فعالیت خود را آغاز کند. متعاقب این موضوع متهم به محل سکونتش مراجعه و ضمن اندازه‌گیری و انجام بخش کوچکی از کار، به بهانه خرید تجهیزات مورد نیاز، مبلغ ۷۰ میلیون ریال دریافت کرده است. پس از واریزی وجوه دیگر متهم پاسخگوی تماس‌های تلفنی نبوده و برای ادامه کار مراجعه نکرده است.

وی افزود: در بررسی‌های پلیسی، هویت متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به این پایگاه به هفت فقره جرم مشابه دیگر معترف شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی در پایان اضافه کرد: متهم طی قرار تأمین مناسب روانه زندان شد و تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

منبع: میزان

کد خبر 527896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.