برنامه «همه باهم جشنواره» در مدرسه فضیلت برگزار می‌شود

شهردار منطقه ۱۳ اصفهان در مورد پروژه سینمای روباز جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: این برنامه تحت عنوان «همه باهم جشنواره» از امروز در مدرسه فضیلت برگزار می‌شود.

محمد شرفا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه برنامه‌های سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در منطقه ۱۳، از ۱۶ لغایت ۲۱ مهرماه در حال برگزاری است، اظهار کرد: مجموع برنامه‌های مفصلی برای این رخداد در نظر گرفته شده است که از جمله آن می‌توان به «کارناوال شادی» که در روزهای ۱۷، ۱۹ و ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر به همراه جنگ بازی و موسیقی کودکان در سطح منطقه برگزار می‌گردد، اشاره کرد.

وی افزود: برنامه «نقش و رنگ» که مسابقه نقاشی روی پارچه است، روز ۱۶ مهرماه در ورزشگاه دستگرد و ۱۷ مهرماه در خیابان قائمیه برگزار شده است و از امروز تا ۲۱ مهرماه نیز در محله‌های شفق، کتابخانه مادر و نیایش، گلزار و دنبه ادامه می‌یابد.

شهردار منطقه ۱۳ اصفهان در مورد جزئیات این برنامه گفت: پارچه‌ای به طول ۵۰ متر با شابلون طرح جشنواره طراحی شده است تا کودکان همراه با خانواده‌های خود به وسیله رنگ پلاستیک و قلمو با یکدیگر مسابقه نقاشی دهند.

شرفا در مورد برنامه «سینما دوره گرد» نیز گفت: موتوری همراه با تلویزیون ۶۹ اینچ و کتابخانه کتاب کودک طراحی شده است که در محلات مختلف و کوچک شهر برای پخش فیلم از آن استفاده می‌شود.

وی افزود: برنامه عروسکی مهمان محله نیز روزانه در محلات مختلف منطقه همراه با اجرای مسابقه برای کودکان برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۳ اصفهان در مورد پروژه سینمای روباز جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تصریح کرد: این برنامه تحت عنوان «همه باهم جشنواره» از ساعت ۱۸ الی ۲۱ هر روز در مدرسه فضیلت برگزار می‌شود.

شرفا خاطرنشان کرد: برنامه «پازل جشنواره» نیز تحت عنوان «همه باهم بسازیم» در روز دوشنبه _۱۹ مهرماه_ برگزار می‌شود. همچنین بهره برداری از سالن تئاتر عروسکی کودک نیایش و کتابخانه مرکزی بازی‌های جنبش فکری نوجوانان عبادت که شامل کتابخانه تخصصی به همراه مرکز بازی‌های جنبشی، حرکتی و فکری است، آغاز می‌شود و از روز ۲۱ مهرماه نیز فعالیت خود را شروع می‌کند.

کد خبر 527789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.