تلویزیون هوشمند ردمی SMART TV X 2022 چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون ردمی Smart TV X 2022 چهارشنبه ۲۰ اکتبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ردمی در حال برنامه‌ریزی برای توسعه مجموعه تلویزیون‌های هوشمند خود با یک مدل برتر جدید است؛ اخیراً نیز اعلام کرده است که تلویزیون جدید خود به نام SMART TV X 2022 را ۲۰ اکتبر عرضه خواهد کرد. تا کنون هیچ جزئیاتی از مشخصات و قابلیت‌های تلویزیون آینده ردمی مشخص نشده است؛ با این وجود گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد از فناوری MEMC پشتیبانی می‌کند و دارای بدنه فلزی است.

تلویزیون‌های سری ردمی Smart TV X برای اولین بار در سال گذشته به عنوان تلویزیون‌های مقرون به صرفه، اما با ویژگی‌های قابل توجه مانند وضوح 4K، پشتیبانی از فناوری MEMC و ساختار فلزی معرفی شد. مدل ۲۰۲۰ این مدل تلویزیون در سه اندازه ۵۰،۵۵ و ۶۵ اینچی در اختیار کاربران قرار گرفت. اکنون نیز این احتمال وجود دارد که این سری از تلویزیون‌های جدید ردمی Smart TV X 2022 نیز در اندازه‌های مختلف و مشابه اندازه‌های تلویزیون‌های سری قبل در دسترس قرار بگیرد.

تلویزیون‌های ردمی Smart TV X 2022 دارای بلندگوهای داخلی با کیفیت مناسب است و از فناوری‌هایی مانند Dolby Audio، صدای DTS و میکروفون‌های دور میدان برای کنترل صدا پشتیبانی می‌کند. تلویزیون عرضه شده در سال گذشته با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه شد. هم اکنون نیز این احتمال وجود دارد که حداقل همین میزان از حافظه رم و ذخیره سازی داخلی برای تلویزیون جدید در نظر گرفته شود؛ انتظار می‌رود که قیمت تلویزیون جدید نیز همانند نسخه معرفی شده در سال گذشته باشد. تلویزیون ۵۰ اینچی سری قبل با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 527779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.