پوشش پررنگ جشنواره فیلم کودک در رسانه‌ملی و فضای مجازی

مدیر ارتباطات رادیو و تلویزیونی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با پوشش گسترده رسانه‌ملی و فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش ایمنا، رخدادهای سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از طریق صداوسیما و فضای مجازی پوشش داده می‌شود؛ بشیر جعفری‌نیا در این باره گفت: علاوه بر افتتاحیه که به صورت زنده در تلویزیون اینترنتی تیوا پخش می‌شود؛ در روزهای جشنواره هم نشست‌ها و گزارش‌های روزانه هر روز از تیوا پخش می‌شود. هم‌چنین قرار است پخش‌های زنده‌ای از برنامه‌های روزانه را از اینستاگرام جشنواره داشته باشیم.

وی افزود: شبکه رادیویی نمایش با برنامه «پرانتز باز» از روز شنبه هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰، از محل سینما فرهنگ پخش می‌شود. علاوه‌بر این، برنامه «رخداد» از ۱۵:۴۵ تا ۱۶ از یکشنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه دو می‌رود که به فعالیت‌های جشنواره می‌پردازد.

مدیر ارتباطات رادیو و تلویزیونی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به پوشش گسترده جشنواره از طریق رسانه ملی در سراسر کشور و شبکه‌های استانی، اظهار کرد: جدا از این برنامه‌ها، اقداماتی را در نظر گرفتیم تا این رویداد مهم فرهنگی، اجتماعی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در همه برنامه‌های فرهنگی و سینمایی شبکه‌های رادیو و تلویزیون حضور پررنگ داشته باشیم. شبکه سحر هم که به زبان‌های مختلف پخش دارد جزو شبکه‌هایی است که در جشنواره حضور دارد و هر روز ۳۰ دقیقه از فعالیت‌های جشنواره را به زبان‌های مختلف ضبط و پخش می‌کند.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.

کد خبر 527771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.