استقبال هندوستان از ورود گردشگران بین المللی

وزارت امور داخله هندوستان روز پنجشنبه اعلام کرد که صدور ویزای توریستی برای بازدیدکنندگان بین‌المللی را از این ماه آغاز می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کشور هندوستان پس از ۱۸ ماه بسته شدن مرزها به دلیل افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید -۱۹، از ۱۵ اکتبر آماده پذیرایی از اولین گردشگران بین‌المللی است.

وزارت امور داخله هندوستان روز پنجشنبه اعلام کرد که صدور ویزای توریستی برای بازدیدکنندگان بین‌المللی را از این ماه آغاز می‌کند. گردشگرانی که پروازهای چارتر دارند، می‌توانند از ۱۵ اکتبر به این کشور سفر کنند.

هند نخستین کشوری بود که در اوایل سال جاری با افزایش شدید آمار مبتلایان به کووید -۱۹ از نوع نوع دلتا مواجه شد؛ به طوری که این کشور روزانه بیش از ۴۰۰ هزار مورد جدید را در فصل بهار ثبت کرد و بیمارستان‌ها از بیماران اشباع شده بود.

خوشبختانه موارد ابتلاء به این بیماری از آن زمان به بعد به میزان قابل توجهی کاهش و میزان واکسیناسیون افزایش یافته است. روز پنجشنبه، هندوستان نقطه عطفی را در کمپین واکسیناسیون خود ثبت کرد.

طبق گزارش آکسفورد (Oxford's Our World In Data)، اکنون ۲۵.۴ میلیون نفر در هندوستان کاملاً واکسینه شده‌اند که این میزان ۱۸.۴ درصد از جمعیت ۱.۳۸ میلیارد نفری این کشور را در بر می‌گیرد.

با این حال پایان همه‌گیری بیماری کرونا هنوز مشخص نیست. اقدامات داخلی در سراسر کشور برای مهار شیوع کووید -۱۹ ادامه دارد و از گردشگران خواسته می‌شود که به پروتکل‌ها پایبند باشند. مردم در حال حاضر ملزم به استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی هستند. رعایت فاصله اجتماعی و محدودیت ظرفیت در مکان‌های عمومی در سراسر کشور همچنان برقرار است و چندین ایالت به دلیل رعایت نکردن این موارد جریمه شده‌اند.

به گفته مقامات هندوستان همه پروتکل‌های مربوط به کووید -۱۹ که توسط وزارت بهداشت اعلام شده است، باید توسط گردشگران خارجی رعایت شود.

هند هنوز شرایط ورود مسافران را هنگام باز شدن مرزها مشخص نکرده است. افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند، می‌توانند آخرین دستورالعمل‌ها را از طریق وزارت کشور هند دنبال کنند.

کد خبر 527762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.