افزایش ۲۵ درصدی حمایت نیکوکاران از دانش‌آموزان نیازمند اصفهانی

با همراهی مردم نیک اندیش استان اصفهان، حمایت از دانش آموزان نیازمند نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد افزایش داشت.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با قدردانی از کمک خیران و نیکوکاران اظهار کرد: امسال در برنامه شور عاطفه‌ها بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان، با مشارکت مردم شریف استان و خیراندیشان نیکوکار جمع‌آوری و میان دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۷۷۰ پایگاه شور عاطفه‌ها در سراسر استان مستقر بود، افزود: با مساعدت خیران ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب اهدای کالا شامل لوازم‌التحریر، کتب کمک آموزشی و لوازم الکترونیکی، همچنین مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقد جمع‌آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته بیش از چهار هزار تبلت بین دانش‌آموزان و دانشجویان توزیع شد، ادامه داد: در برنامه شور عاطفه‌ها، سال گذشته کمک‌های جمع‌آوری شده ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است که این رقم در سال جدید ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این اداره و مراکز نیکوکاری، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به بهبود فضای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، ارائه و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* هدایای نقدی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست این عزیزان برسانند.

کد خبر 527757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.