ADATA؛ شرکتی کوچک با آرزوهایی بزرگ

شرکت ای‌دیتا از ابتدا شرکتی کوچک بود که ایده‌ها و رویاهای بزرگی در سر داشت. هدف اصلی این شرکت تبدیل شدن به رهبری در سراسر جهان در زمینه ارائه کارت حافظه DRAM و محصولات نرم‌افزار فلش با کیفیتی برتر و نوآوری خاص و حرفه‌ای محصولات بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت ADATA در مه ۲۰۰۱ تأسیس شد و از همان ابتدا متعهد شد که بهترین محصولات را در دنیای حافظه‌ها ارائه دهد و زندگی دیجیتالی مشتریان خود را لذت بخش‌تر کند. عاملی که سبب تبدیل این شرکت به یک برند برتر در عرصه تولید حافظه‌ها شده، اهمیت این شرکت به انضباط و کار حرفه‌ای است که علاوه بر تبدیل این شرکت به برندی برتر موجب بدست آوردن بیشترین جوایز برای طراحی محصولات شده است.

تاریخچه شرکت ADATA

شرکت ADATA یک شرکت تایوانی است که در زمینه ساخت و تولید حافظه‌های ذخیره‌سازی داده رایانه فعالیت دارد. این شرکت توسط سیمون چن در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد، سپس در سال ۲۰۰۷ با سهمی معادل ۷.۶ درصد از بازار، سومین تولید کننده بزرگ DRAM و چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات Flash در جهان شد. در سال ۲۰۰۸ ADATA به سرمایه مالی معادل ۵۵.۵۵ میلیون دلار و نیز بازاری به ارزش ۲۰۵.۱۶ میلیون دلار دست یافت.

شرکتی کوچک با رویاهایی بزرگ

این شرکت در سال ۲۰۰۱ تنها با ۲۰ کارمند شروع به کار کرد و از همان ابتدا رویاهایی بزرگ داشت. تعهد این شرکت به پیشتازی در عرصه حافظه‌های DRAM و محصولات مرتبط با فلش، باعث ایجاد تمایز بین آن و رقبایش شد که این امر بدون کار حرفه‌ای، دانش فنی در صنعت و طراحی محصولات چشم‌نواز میسر نبود.

تبدیل به مرغ مگس‌خوار

در سال ۲۰۱۰ ADATA فرایند بازسازی برند خود را آغاز کرد و مرغ مگس‌خوار را به عنوان لوگو برند انتخاب نمود. این لوگو نمادی برای نشان دادن فرهنگ سازمانی شرکت بود که کمک کرد این شرکت در بازار جهانی مؤثرتر رقابت کند و برای ده سال آینده آماده شود. لوگو جدید، دارای طراحی مدرن‌تری است که نشان‌دهنده ثبات و پایداری شرکت است که پس‌زمینه فنی و ابتدایی قبلی که آبی رنگ بود را حفظ می‌کرد.

معنای اِلمان‌های طراحی شده در برند ADATA

مرغ مگس‌خوار که اِلمان اصلی این برند بود، فرهنگ سازمانی شرکت، چشم‌انداز آینده و تعهد این شرکت به برندی جهانی را بازتاب می‌دهد. تند و تیز بودن مرغ مگس‌خوار نشان دهنده پاسخ سریع ADATA به تقاضای بازار و مشتریان است و سرعت مرغ مگس‌خوار نیز نشان‌دهنده سردمداری در نوآوری و بهره‌وری در این صنعت است. ماهیت کنجکاو مرغ مگس‌خوار، عزم و اراده ADATA برای دنبال کردن همه احتمالات را مشخص می‌کند، علاوه بر تمامی اینها رنگ و طراحی مدرن، منعکس کننده ویژگی‌های هیجان‌انگیز و پرهیاهوی این برند است.

تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی

این شرکت با درک لزوم مسئولیت اجتماعی، حساسیت‌های بیشتری در انتخاب قطعات اصلی حافظه به خرج می‌دهد تا با خصوصیات جز تولید، فرآیندهای سنجش کیفیت و محدودیت‌های اتحادیه اروپا برای استفاده از مواد خطرناک در وسایل برقی و الکترونیکی همخوانی کند.

دلایل محبوبیت ADATA نسبت به سایر برندها

نوآوری: فناوری ADATA به این نتیجه رسیده است که چیزی که موجب رقابت میان شرکت و افزایش ارزش محصولات و خدمات در بازار، حرفه‌ای بودن و نوآوری است.

ایده‌های بزرگ: همانطور که قبل‌تر گفتیم شرکت ADATA از ابتدا شرکتی کوچک بود که ایده‌های و رویاهای بزرگی در سر داشت. هدف اصلی این شرکت تبدیل شدن به رهبری در سراسر جهان در ارائه کارت حافظه DRAM و محصولات نرم‌افزار فلش با کیفیتی برتر و نوآوری خاص و حرفه‌ای محصولات بود. این شرکت تحت رهبری مؤسس و بنیانگذارش سیمون چن و تیم مدیریت ارشد قدرتمندی که همیشه حامی او بودند تمامی مراحل تجربه در زمینه تولید و گسترش فروش جهانی را یکی پس از دیگری پیمود و به موفقیت و محبوبیت زیادی دست پیدا کرد.

احترام به مشتری: ADATA یکی از شرکت‌هایی است که اساس کار خود را احترام به نیاز مشتری می‌داند و تمام تلاش خود را بر تولید محصولاتی می‌گزارد که نیاز مشتریان است. برای نمونه می‌توان به هارددیسک‌های ضد ضربه اشاره کرد که به خوبی از جانب این برند دیده شده و محصولات ضدضربه مختلفی برای کاربرانی از قشرهای مختلف طراحی و تولید شد.

جلب اعتماد خریداران: ADATA با دارابودن نیروی متخصص، خط تولید کاملاً اتوماتیک و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های خاص در تولید چیپ حافظه با کیفیت، موفق به جلب اعتماد خریدارانش شده و در بسیاری از کشورها از جمله ایران، اولین انتخاب افراد شده است.

کیفیت محصولات: یکی دیگر از مواردی که سبب برتری این برند شده است، کیفیت برتر محصولات است، بسیاری از محصولات این شرکت ضدضربه و حتی ضدآب است و خیال کاربرد را از ایمنی محصول راحت می‌کند. بسیاری از افراد اطلاعات مهم خود را در هارد دیسک نگهداری می‌کنند که این امر موجب اهمیت زیاد امنیت، کیفیت و سختی بدنه شده است و به نظر می‌رسد این برند در این امر مهم موفق عمل کرده و هاردهای اکسترنال این شرکت تمامی ویژگی‌های ذکر شده را داشته و به پرفروش‌ترین هاردهای دنیا تبدیل شده است.

کد خبر 527736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.