المان‌های معماری در طرح برتر بتنی سال اجرا می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه سردار شهید سلیمانی که امسال در نوزدهمین همایش گرامیداشت روز ملی بتن به عنوان طرح برتر بتنی سال انتخاب شد، با اجرای المان‌های معماری به یکی از ورودی‌های زیبای شهر اصفهان تبدیل می شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح چهار سطحی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امسال در نوزدهمین همایش گرامیداشت روز ملی بتن که توسط انجمن بتن ایران در تهران برگزار شد، به عنوان طرح برتر بتنی سال انتخاب شد.

وی تاکید کرد: انتخاب پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح چهار سطحی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان طرح برتر بتنی سال افتخار دیگری برای عمران شهرداری اصفهان شد که با حمایت مهندسان، مشاوران و پیمانکاران خود توانست اثری ایجاد کند تا در مقایسه با پروژه‌های کل کشور مقام خوبی را به دست آورد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: همایش روز بتن و کنفرانس ملی بتن همه ساله روزهای ۱۶ و ۱۷ مهرماه برگزار و طرح‌هایی از سراسر کشور در این همایش شرکت داده می‌شود تا پس از بررسی، یک طرح دارای خصوصیات مورد نظر داوران انتخاب شود.

وی تصریح کرد: در پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح چهار سطحی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پارامترهایی همچون وسعت کار، معماری، طرح سازه، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، زمان و کیفیت اجرا نظر داوران را به خود جلب کرد؛ شهرداری اصفهان با ارائه این طرح در همایش گرامیداشت روز ملی بتن توانست یکی دیگر از پروژه‌های بزرگ شهر را به معرض نمایش بگذارد.

مظفر تصریح کرد: اثر این پروژه در شهر اصفهان به ویژه در منطقه ۱۵ شهرداری ملموس بوده است، زیرا تردد خودروهای سنگین از خیابان‌های این منطقه حذف شد، اجرای این پروژه همچنین بخشی از رینگ چهارم را تکمیل کرد.

وی گفت: با اجرای المان‌های معماری در مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح چهار سطحی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این دوره مدیریت شهری، این پروژه می‌تواند یکی از ورودی‌های زیبای شهر اصفهان باشد.

کد خبر 527694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.