اخطار به خریداران و فروشندگان امتیاز مسکن ملی

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی حوزه مسکن ممنوع است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، حسب گزارشات واصله مردمی و مراجع نظارتی، تعدادی از مشاورین املاک فعال در سطح شهرستان‌ها اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح اقدام ملی مسکن می‌کنند که این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و نیز عدم انجام فرآیند انتخاب واحد و انعقاد قرارداد واگذاری منجر به سو استفاده و تضییع حقوق خریداران امتیازها و در نهایت درگیری پروژه‌ها با پرونده‌های حقوقی و قضائی ناشی از این تخلفات و جرایم خواهد شد.

به همین علت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برای اطلاع‌رسانی در مورد عواقب این اقدام اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: به اطلاع می‌رساند هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تأمین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها، مشاورین املاک، افراد و طرق مختلف ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از طرح‌ها و پروژه‌ها شود. از این رو ضمن تاکید بر خودداری از هرگونه خرید و فروش امتیاز، اعلام می‌شود که وزارت راه و شهرسازی هیچ‌گونه مسئولیت و پاسخگویی در برابر فروشندگان و خریداران امتیازها ندارد.

کد خبر 527693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.