معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مرتضی فرخی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس منصوب شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن حکم انتصاب مرتضی فرخی به این شرح است:

«جناب آقای دکتر مرتضی فرخی

سلام‌علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف‌سازی اهداف و برنامه‌ها و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به مأموریت‌های مختلف وزارت علوم، دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری، در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور، موفق و سربلند باشید.

رجای واثق دارم با پیروی از آموزه‌های اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مبانی علمی و قانونی، راهبردهای دولت مردمی و مساعدت آحاد دانشگاهیان عزیز، در حفظ و حراست از حقوق قانونی مجموعه آموزش عالی کشور و تحکیم جایگاه حقوقی و قانونی وزارت علوم نقشی مؤثر ایفا نمائید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

فرخی عضو هیئت علمی دانشگاه و پیش از این رئیس دانشگاه پیام نور باقرشهر، مشاور نمایندگان ادوار مختلف در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاون اداری مالی پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی را عهده دار بوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های اسلامی پناه معاون سابق حقوقی و امور مجلس در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 527669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.