قدردانی شهردار شیراز از سبزپوشان نیروی انتظامی

شهردار شیراز گفت: هفته نیروی انتظامی متعلق به بزرگ‌مردانی است که با سرمشق گرفتن از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در راه حفظ و حراست از جان و مال مردمان این مرز و بوم خوش می‌درخشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بسم الله الرحمن الرحیم

نام سبزپوشان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره قرین با شجاعت، فداکاری و از خودگذشتگی غیور مردانی است که با توکل به ایزد منان، استعانت از حضرت ولی عصر (عج) و تحت لوای مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا در خط مقدم تأمین امنیت مردم ایثارگری‌ها می‌کنند و روایت شجاعت و شهادت آنها در ذهن همگان حک شده است.

هفته نیروی انتظامی متعلق به بزرگ‌مردانی است که با سرمشق گرفتن از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در راه حفظ و حراست از جان و مال مردمان این مرز و بوم خوش می‌درخشند و دلاورانه آرامش و آسایش را برای مجاورین و زائرین سومین حرم اهل بیت (ع) به ارمغان می‌آورند.

این هفته فرصت مغتنمی برای بزرگداشت راه دلاورمردان سبزپوش نیروی انتظامی و یاد شهیدان والامقام نظم و امنیت است. اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری شیراز و شهروندان این کلانشهر قدردان جانفشانی‌های مأموران، مدیران و فرماندهان عزیزی هستم که با بذل جان خود مأموریت خطیر ایجاد امنیت را به سر منزل مقصود می‌رسانند.

برایتان از درگاه پروردگار متعال توفیق روز افزون، سرافرازی و موفقیت در مسیر پاسداری از جان و مال مردم را خواستارم. "

کد خبر 527604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.