گرامیداشت هفته کودک با رویکرد گردشگری در سمنان

رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان از برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک با رویکرد گردشگری همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

سمانه محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک شهرداری سمنان، اظهار کرد: با همکاری و مشارکت دستگاه‌های همسو با موضوع کودک و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری سمنان، برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت این هفته برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پرهیز از تجمعات غیرضروری، گفت: "باغ گشت در شهر باغ راه‌های ایرانی" عنوان مهمترین برنامه شهرداری سمنان است که همه روزه در طول هفته کودک برای تعداد محدودی از کودکان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود. آشنایی با باغ راه‌های شهر، گردش در باغات میوه و انار چینی و بازدید از اولین خانه گردشگری سلامت استان از دیگر برنامه‌های جانبی این رویداد است.

رئیس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان در پایان خاطر نشان کرد: اهدای کتاب، برگزاری تورهای گردشگری نیم روزه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به صورت مجازی، و تولید برنامه‌های رادیویی و پادکست‌های کودکانه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته کودک توسط شهرداری سمنان است.

کد خبر 527516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.