اختصاص ۶۵۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی ماهشهر

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، بندر امام خمینی(ره) و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار، امسال برای ساخت بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی ماهشهر اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا، حبیب آقاجری در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های بهداشت و درمان ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفت پروژه شامل پنج پروژه در ماهشهر و دو پروژه در بندر امام خمینی (ره) با حدود ۱۳۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: پیش از این در سال ۹۰ و ۹۱ مصوب شده بود که یک بیمارستان ۱۶۱ تختخوابی در شهرستان ماهشهر راه اندازی شود که از سال ۹۴ تا امسال هیچ‌گونه ردیف بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده بود.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، بندر امام خمینی (ره) و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری به عمل آمده و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و وزارت راه و شهرسازی تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۳۲۷ تخت افزایش یافت.

وی افزود: تأمین امکانات و تجهیزات لازم برای تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی بندر امام خمینی (ره) نیز از سوی مسؤولان استان و شهرستان در حال پیگیری بوده و این مرکز درمانی که از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار است تا یک سال دیگر بهره‌برداری خواهد شد.

آقاجری گفت: به زودی بخش سی تی اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، بیمارستان تأمین اجتماعی ماهشهر و مرکز تصویربرداری امام حسن (ع) این شهرستان راه اندازی خواهد شد تا مردم از این امکانات بهره مند شوند.

بنابراین گزارش امروز _جمعه ۱۶ مهرماه_ هفت پروژه بهداشت و درمان شامل پایگاه ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی شهرک طالقانی ماهشهر ،۲ پایگاه سلامت غیرضمیمه، یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰ لیتری و سی تی اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر، اکسیژن ساز و تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسیدند.

کد خبر 527448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.