امنیت بالاترین زیرساخت کشور است/استاندار جدید اصفهان به بوئین میاندشت سفر کند

امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت: بالاترین زیرساخت کشور امنیت است و تمام خدمات نیز در کنار امنیت معنا پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوئین و میاندشت با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی بوئین و میاندشت در عین حال که با مردم با رأفت و مهربانی برخورد می‌کنند با مخلان نظم و امنیت سخت‌گیر و قوی عمل کردند که این جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه بالاترین افتخار خدمت در زیر پرچم نظام است، گفت: بهترین زیرساخت کشور امنیت است و تمام خدمات در کنار آن معنا پیدا می‌کند.

امام‌جمعه بوئین و میاندشت گفت: امروز به برکت نیروهای مسلح، ایران در منطقه عزت و ارزش بالایی دارد، نیروهای انتظامی در مرزها و درون شهرهای کشور در راستای حفظ امنیت کشور شبانه‌روز در تلاش هستند.

اسکندری افزود: نیروی انتظامی باید دارای عزم و اراده مستحکم باشد و همواره خود را مانند سردار سلیمانی که همیشه خوش را سرباز نظام می‌دانست و حتی وصیت کرد بر روی سنگ قبرم بنویسید سرباز ولایت نه سردار سلیمانی، سرباز نظام بدانند.

وی با بیان اینکه کشورهایی که به دنبال چاه کنی برای ایران هستند، خود گرفتار این گودال خواهند شد همانگونه که صدام رئیس جمهور وقت رژیم بعث عراق، شوروی و کویت با طناب پوسیده آمریکا گرفتار چاه شدند، افزود: کشوری که حیات خلوت برای دشمنان ایران اسلامی باشد عاقبت خوشی نخواهد داشت.

امام‌جمعه بوئین و میاندشت با اشاره به انتخاب استاندار اصفهان، گفت: شاهد بی‌مهری‌های زیادی از استانداران قبلی اصفهان بودیم و انتظار داریم که استاندار جدید به بوئین و میاندشت سفر کند تا از نزدیک شاهد محرومیت این منطقه باشد، آب آشامیدنی تصفیه خانه باباشیخ‌علی و برداشت محصولات کشاورزی مناطق اصفهان از ذخایر آبی شهرهای غربی استان تأمین می‌شود، لذا انتظار حمایت از استاندار داریم.

اسکندری گفت: از شورای اسلامی شهر بوئین و میاندشت در انتخاب شهردار جوان و انقلابی و جهادی قدردانی می‌کنم.

کد خبر 527374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.