شورای جهاد آبرسانی تحولی تازه در این بخش آب است

دبیر شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو، گفت: هدف ایجاد این شورا تحولی نو در امر آبرسانی به روستاها با هم افزایی است.

به گزارش ایمنا، میثم جعفرزاده اظهار کرد: برنامه شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو آن است که با ایجاد یک هم افزایی مؤثر بین همه متولیان و فعالان عرصه آبرسانی تحولی نو در این بخش به وجود آورد.

وی ادامه داد: این شورا در بخش آبرسانی فعالیت خواهد کرد و به دنبال محرومیت زدایی آبی در مناطق کم برخوردار است.

دبیر شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: محوریت کار با شرکت‌های مدیریت منابع آب خواهد بود و این شورا کمک خواهد کرد برآیند کار تحقق آبرسانی برای محرومیت زدایی باشد.

جعفرزاده ادامه داد: شورا تلاش دارد با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در همه بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف و یکی کردن آنها توان آبرسانی را به گونه‌ای ارتقا دهد که در پایان چهار سال آینده اکثریت روستاهای کشور دارای آب شرب باشند.

وی افزود: هدف اصلی ایجاد هم افزایی مؤثر بین همه فعالان عرصه آبرسانی است که الگوی تازه‌ای در این بخش محسوب می‌شود.

دبیر شورای جهاد آبرسانی گفت: با تمرکز فعالیت‌ها در پایان چهار سال آینده اعلام خواهیم کرد چقدر در امر آبرسانی موفقیت حاصل شده است.

با توجه به لزوم مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی، شورای جهاد آبرسانی با هدف برنامه‌ریزی هر چه دقیق‌تر و اتخاذ تصمیم هماهنگ، متمرکز کردن اعتبارات و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ستادی و استانی در وزارت نیرو تشکیل شد.

براساس اعلام قبلی وزارت نیرو، همزمان با تشکیل شورای آبرسانی «علی‌اکبر محرابیان» طی احکامی جداگانه دبیر و اعضای این شورا را منصوب کرد.

وزیر نیرو، «میثم جعفرزاده» را به عنوان دبیر و عضو و «جمال‌الدین آبرومند»، «جلیل بشارتی»، «اکبر ابراهیمی»، «عباس شفیعی»، «محمدرضا عطارزاده»، «مجید نامجو»، «سید امیرحسین مدنی»، «حمیدرضا خان‌محمدی» و «عبدالله جعفری نعمتی» را به عنوان اعضای شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو منصوب کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 527355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.