حصارکشی فضای سبز شهری حاشیه حرم مطهر رضوی

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد، از حصار کشی اطراف فضای سبز نقاط پرتردد شهری به ویژه مناطق منتهی به حرم مطهر رضوی، در راستای حفاظت از فضای سبز موجود، در مقابل تخریب ناشی از تردد زائران و مجاوران و تخلیه زباله در این فضاها خبر داد.

سید علی اکبر انتظام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات حصارکشی فضای سبز، اوایل هفته جاری انجام و در مجموع حدود شش هزار متر طول حصار توسط ۵۰ نفر از نیروهای فضای سبز شهرداری مشهد نصب شد.

وی ادامه داد: این حصارکشی‌ها در مناطق ثامن، هشت، هفت، دو، سه، چهار، پنج، شش و ۱۰ صورت گرفته تا میزان تخریب و آسیب فضای سبز در این مناطق به کمترین میزان خود برسد.

انتظام خاطرنشان کرد: در راستای حفاظت از فضای سبز شهری نیز در روز شهادت امام رضا (ع)، در مجموع بیش از ۳۶۰ نفر از نیروهای فضای سبز شهرداری در سه شیفت کاری تا صبح روز جمعه مشغول خدمت رسانی خواهند بود.

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد، با اشاره به اینکه در بسیاری از مراسم‌های مذهبی به علت کم توجهی زائران و مجاوران به فضای سبز شهری، بخش زیادی از فضای سبز موجود در مناطق منتهی به حرم مطهر رضوی تخریب می‌شود، افزود: از کلیه زائران و مجاوران حریم مطهر رضوی تقاضا داریم، در حفظ و نگهداری فضای سبز همکاری لازم را با خادمان خود در مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.

وی ادامه داد: از ابتدای دهه پایانی ماه صفر، اقداماتی دیگری نظیر خاموش کردن نورپردازی‌های شبانه فضای سبز، استقرار نیرو در سرویس بهداشتی‌های داخل بوستان‌های منتهی به حرم مطهر به منظور نظافت و ضدعفونی مکرر سرویس‌های بهداشتی و نظافت مستمر فضای سبز در دستور کار اداره کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد قرار گرفته است.

کد خبر 527223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.