آمریکا برای «محمود عباس» پیام هشدارآمیز ارسال کرد

ایالات متحده آمریکا در پیامی هشدارآمیز خطاب به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از او خواسته است تا از ادامه تهدیداتش برای لغو توافقنامه‌های امضا شده با تل‌آویو دست بردارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از النشره، دولت ایالات متحده آمریکا به ریاست «جو بایدن» برای «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیام هشدارآمیز ارسال کرده است.

بر اساس این گزارش، در پیام هشدارآمیز ایالات متحده آمریکا خطاب به محمود عباس آمده است که رئیس تشکیلات خودگردان باید از سلسله تهدیدات خود مبنی بر لغو توافقنامه‌های امضا شده با رژیم صهیونیستی دست بکشد.

آمریکایی‌ها در پیام هشدارآمیز مذکور همچنین به محمود عباس اعلام کرده‌اند که وی باید به همکاری‌ها با جنبش مقاومت اسلامی حماس برای تشکیل یک دولت مشترک پایان دهد. عباس همچنین هشدارهایی را در خصوص لزوم اعمال برخی اصلاحات در ساختار تشکیلات خودگردان دریافت کرده است.

گفتنی است، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی هفته‌های گذشته با هدف احیای مذاکرات سازش درخواست‌هایی را برای دیدار با مقامات صهیونیست مطرح کرد که این درخواست‌ها با مخالفت آنها رو به رو شد. جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که عباس دیدار با صهیونیست‌ها را از آنها گدایی می‌کند.

منبع: مهر

کد خبر 527189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.