طالقانی: یقین داشتم حسن یزدانی می‌تواند قهرمان شود

رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: نتایج آزادکاران نشان داد همه ورزش ایران یک طرف و کشتی یک طرف، چون علاقه مردم به کشتی بسیار زیاد است.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون کشتی، محمدرضا طالقانی اظهار کرد: همانگونه که در دیدار با ملی‌پوشان پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی به آنها گفتم که شما موفق می‌شوید و کادر فنی خوبی در کنارتان است، دیدید که جوانان ایرانی با افتخارآفرینی که داشتند باعث غرور و افتخار ملی شدند.

وی ادامه داد: واقعاً از این قشنگ‌تر چه می‌شد، این نتایج هم باعث غرور کشتی گیران ما شد و هم باعث شد که مردم ما احساس غرور و افتخار کنند. واقعاً مردم مشتاقانه کشتی را دوست دارند و همه فهمیدند که تمام ورزش ما یک طرف و کشتی ما یک طرف و در آن زمان‌ها که نیاز است، کشتی آبروی ورزش و مردم را در میادین بین المللی حفظ می‌کند.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی افزود: به دلیل ایام عزاداری پایان ماه صفر در مشهد مقدس به سر می‌برم اما در این دو روزی که در مشهد هستم آنقدر مردم به من لطف و محبت داشتند که باید بارها کرونا گرفته باشم. چراکه هرکس به من می‌رسد به خاطر موفقیت‌های کشتی من را بغل می‌کند و تبریک می‌گوید و این برای من زیباترین چیز است.

این پیشکسوت کشتی در مورد پیش بینی موفقیت کشتی گیران تصریح کرد: این حرف را از روی تجربه ۴۰ ساله گفته‌ام و برای خودم دلایلی هم دارم و چیز زیادی نگفتم. اما تلاش کادر فنی و کشتی گیران در این مدت به ثمر نشست و این حق کشتی گیران ما بوده که بعد از چندین سال دوباره موفق شوند و مردم را خوشحال کنند.

وی در مورد کشتی حسن یزدانی گفت: کشتی گیران ما خیلی خوب هستند و ما چیزی به اسم باخت بس داریم و یقین داشتم که حسن یزدانی هم می‌تواند کشتی را ببرد.

طالقانی در مورد ادامه راه کشتی اظهار داشت: هرچقدر که به کشتی بها داده شود و برنامه‌ها بهتر انجام شود موفقیت بیشتر است و امیدوارم که کشتی راهی را که شروع کرده به خوبی ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید از همین امروز از این نفرات حمایت شود و اگر دست روی دست بگذاریم در المپیک می‌گوئیم که چرا کشتی را را باختیم و از نظر من برای موفقیت در آن روز از همین امروز هم دیر شده است.

کد خبر 527183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.