متقاضیان اخذ پروانه‌های ساختمانی از تخفیف شهرداری برخوردار می‌شوند

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز گفت: متقاضیان پروانه‌های ساختمانی در کاربری‌های مختلف می‌توانند از تخفیف اخذ پروانه برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حسین‌زاده اظهار کرد: شهروندانی که برای اخذ پروانه‌های ساختمانی در کاربری‌های مختلف مراجعه می‌کنند، می‌توانند در ماه مهر ۲۵ درصد، آبان ۲۰ درصد و بقیه ماه‌ها سه درصد نسبت به ماه قبل‌تر، از این تخفیف بهره‌مند شوند.

وی افزود: تخفیف اخذ پروانه‌های ساختمانی تا پایان سال‌جاری اعتبار دارد و با کاهش تدریجی آن، اسفند امسال این تخفیف هشت درصد خواهد بود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: کاربری‌های مختلف اعم از مسکونی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، تجاری و خدماتی شامل این تخفیف می‌شوند و شهروندانی که قصد اخذ پروانه ساختمانی دارند، هرچه زودتر به این کار اقدام کنند مشمول تخفیف بیشتری می‌شوند.

حسین‌زاده با اشاره به اعمال تخفیف عوارض پروانه، تصریح کرد: شهروندانی که بنا به دلایلی پرونده تخلفات ساختمانی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و یا رأی ابقاء و تثبیت بنا و جریمه دارند، می‌‎توانند به شهرداری مربوطه مراجعه کرده و از تخفیف ۲۰ درصدی در ماه مهر استفاده کنند. این تخفیف در ماه‌های آینده سه درصد نسبت به ماه قبل‌تر کمتر می‌شود بطوری‌که در اسفند، شامل پنج درصد خواهد بود.

وی گفت: تخفیفات عوارض پروانه شامل همه آیتم‌های تعرفه عوارض محلی، برای عوارض پروانه قید شده و شامل ستون سوم و چهارم جدول مربوطه می‌شود.

کد خبر 527115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.