دمای هوا کاهش می‌یابد/احتمال بارش پراکنده در نیمه غربی استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز و فردا در مناطق غربی استان در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد همچنین در مناطق غربی استان در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج کم دامنه در نیمه شمالی استان طی امروز و فردا است، در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و در نیمه شمالی استان افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان باعث کاهش نسبی کیفیت هوا در ساعات اولیه روز خواهد شد، امروز و فردا در مناطق غربی استان در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۳۰ و ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند تصریح کرد: چوپانان با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 527064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.