نصب سایه‌بان ایستگاه انتظار تاکسی در چند روستای قزوین

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین، از ساخت و نصب سایه بان ایستگاه انتظار تاکسی در خطوط روستایی فارسیان، مهدی آباد و میانبر خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی که در خصوص بررسی مشکلات حوزه حمل و نقل روستاهای فارسیان، مهدی آباد و میانبر برگزار شد، یکی از خواسته‌های اهالی، نصب سایه‌بان برای ایستگاه انتظار تاکسی بود که در کمتر از دو هفته از طرح این درخواست، سایه‌بان ایستگاه انتظار برای ایستگاه‌های انتظار این خطوط ساخته و نصب شد.

وی تصریح کرد: سعی بر این بوده است تا طراحی و رنگ آمیزی این سایه بان‌ها به گونه‌ای باشد که با سیما و منظر بصری هماهنگی و همخوانی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین تاکید کرد: به منظور رفاه حال مردم این مناطق، نصب سایه بان‌های دیگری در سایر خطوط روستایی سازمان تاکسیرانی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم سرعت عمل در تحقق بخشیدن به خواسته‌های مطرح شده، موجب جلب رضایت خاطر آنان شود.

وی یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای ۱۸ خط روستایی و ۵۰۰ دستگاه تاکسی فعال در این خطوط است که ۲۰ دستگاه تاکسی در خط فارسیان، ۳۴ دستگاه تاکسی در میانبر و پنج دستگاه تاکسی در مهدی آباد به جابه‌جایی مسافران مشغول هستند.

منبع: خبرنگاران جوان

کد خبر 527061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.