جشنواره فیلم کودک باید منجر به ارتقای وضعیت اجتماعی و فرهنگی اصفهان شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کودکان محلات کم برخوردار در مناطق ۱۰، ۱۴، ۱۵، دو و ۱۱ نیز باید به تماشای آثار جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان بنشینند و از شادمانی این موضوع بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر مهروی‌پور در برنامه زنده رادیویی دیدگاه خود را در رابطه با برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: توجه به سینمای کودک و نوجوان، توسعه و ارتقای آن و تربیت نیروهای هنرمند از اهداف جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان است و در کنار برگزاری در اصفهان، در تهران نیز بخش‌هایی از این جشنواره برپا می‌شود.

وی افزود: اگر فیلمسازان بتوانند در اکران جشنواره مخاطبان را جذب کند، در اکران عمومی نیز موفق خواهند بود بنابراین جشنواره فیلم کودک اصفهان مکان مناسبی برای دیده شدن آثار هنرمندان اصفهانی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خانواده و کودک باید موضوع فیلم‌های کودک و نوجوان باشد، تصریح کرد: از آنجایی که سرمایه گذاری بر خانواده و کودکان و نوجوانان، به مهارت آموزی کودکان و نوجوانان در آینده کمک می‌کند، شورای ششم نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع خواهد کرد.

وی افزود: شورا از شهرداری درخواست شفافیت هزینه جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان را دارد و این هزینه باید تبدیل به سرمایه شود و مهم‌ترین سرمایه، ارتقا وضعیت اجتماعی و فرهنگی است. جشنواره شادی خاص خود را دارد و ما به دنبال شادی و نشاط شهروندان هستیم.

مهروی پور با بیان اینکه این شادابی باید برای تمام کودکان شهر باشد، خاطر نشان کرد: کودکان محلات کم برخوردار در مناطق ۱۰،۱۴،۱۵، دو و۱۱ نیز باید به تماشای آثار جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان بنشینند و از شادمانی این رویداد بزرگ بهره مند شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: سال آینده هنرمندان اصفهانی بیشتری در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان حضور یابند تا ظرفیت هنرمندان اصفهان بتواند به بهبود وضعیت سینمای ایران کمک کرده باشد.

کد خبر 527052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.