ایسر لپ‌تاپ Aspire Vero را معرفی کرد

لپ‌تاپ ایسر Aspire Vero که اخیرا معرفی شده است، با استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از ویژگی‌های کلیدی لپ تاپ Aspire Vero پشتیبانی از ویندوز ۱۱ است، اما نکته جالب در مورد این محصول استفاده از پلاستیک بازیافت شده در تولید آن است. این اولین لپ تاپAcer است که با تمرکز بر پایداری محیط زیست تولید شده است. شرکت Acer برای تولید شاسی و کلیدهای صفحه کلید لپ‌تاپ جدید خود از پلاستیک بازیافتی استفاده کرده است.

به نظر می‌رسد که ۳۰ درصد شاسی این دستگاه و ۵۰ درصد کلیدهای صفحه کلید از پلاستیک بازیافت شده تولید شده است. علاوه بر این، بسته بندی لپ‌تاپ جدید شرکت Acer به طور ۱۰۰ درصد از پلاستیک قابل بازیافت بهره برده است. حتی پلاستیک روکش دستگاه و محافظ صفحه کلید از مواد قابل بازیافت استفاده کرده است، ۸۵ درصد کارتن اصلی لپ تاپ نیز از موارد بازیافت شده تولید شده است.

لپ تاپ Acer Aspire Vero دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی Full HD است، به تراشه نسل یازدهمی اینتل Core i7 و تراشه گرافیکی Iris Xe مجهز شده است و با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است. این محصول از Wi-Fi 6، USB Type C، دو پورت USB Type A و یک پورت HDMI 2.0 بهره می‌برد.

مدل Core i7 این لپ‌تاپ با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD با قیمت ۸۹۹.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حالی که مدل Core i5 آنکه از اواخر ماه جاری وارد بازار می‌شود، دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD است و با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

کد خبر 526985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.