اجرای پویش «پاکیاران حریم رضوی» توسط جمعی از اصحاب رسانه

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از اجرای پویش «پاکیاران حریم رضوی» توسط جمعی از اصحاب رسانه استان که با هدف تنظیف نمادین محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی برگزار شد، خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن عرض تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: امروز اصحاب رسانه و فعالان این حوزه با هماهنگی و همراهی بسیج رسانه، به صورت نمادین نظافت و پاکیزگی سه معبر منتهی به حرم مطهر رضوی شامل محور آیت الله واعظ طبسی، خیابان شیرازی و شهید اندرزگو را انجام دادند.

وی افزود: هدف از این مراسم تقدیر از زحمات شبانه روزی پاکبانان و پرسنل شهرداری است مخصوصاً در مناسبت‌های مختلف که فعالیت آنان دوچندان می‌شود. همچنین به نوعی یک کار آموزشی و فرهنگی برای زائران و مجاوران است تا به پاکبانان در نظافت شهر کمک کنند و موارد بازیافتی خود را در مکان‌های تعبیه شده قرار دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص اقدامات مدیریت شهری در دهه پایانی صفر تصریح کرد: در قالب ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد برای همه حوزه‌ها وظایفی را مشخص کردیم. تمام پروژه‌های عمرانی کاور و ایمن سازی شده و تعداد نیروهای خدمات شهری نیز افزایش یافته و فعالیت همکاران به صورت شبانه روزی شده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در محورهای هسته مرکزی و ورودی شهر به صورت ویژه است. استقرار ایستگاه‌های ارائه خدمات شهرداری در مبادی ورودی و اتوبوس‌های سلامتی جهت واکسیناسیون از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار نیروی کارگری- اجرایی برای نظافت و پاکیزگی شهر با اولویت محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی مشغول به فعالیت هستند.

یعقوبی ادامه داد: هماهنگی خوبی میان ما و هیئت‌های مذهبی صورت گرفته است تا موکب‌ها در قالب پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های مناسب مستقر و خدمات خود را به زائران و مجاوران ارائه دهند.

کد خبر 526872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.