استفاده از نیروهای کارآمد برای رفع بحران آب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: بهره‌گیری از نیروهای کارآمد دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به رفع معضل آب کمک کند؛ البته لازم است تا استانداری زمینه همکاری لازم را ایجاد کند.

پیام نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مطالبات علمی از استاندار اصفهان، اظهار کرد: بزرگترین مشکل استان اصفهان آب است؛ در دانشگاه آزاد اصفهان کارگروهی را تشکیل دادیم تا به این مشکل بپردازیم و بتوانیم راه‌ حل مناسبی برای کنترل و رفع این چالش بیابیم، البته همکاری ارگان‌های مربوطه لازم است.

وی با تاکید بر اینکه معضل آب یک مشکل ملی است، ادامه داد: دانشگاه‌های آزاد اسلامی ظرفیت بالایی دارد و از نظر مالی به دولت وابستگی ندارد؛ بنابراین بهتر می‌تواند به حل مشکلات از جمله آب کمک کند. بهره‌گیری از نیروهای کارآمد دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به رفع معضل آب کمک کند؛ البته لازم است تا استانداری زمینه همکاری لازم را ایجاد کند.

وی اضافه کرد: فرزندان این سرزمین برای تحصیل هزینه می‌کنند تا در آینده به کشور کمک کنند. نخبگان این کشور ایده‌هایی را برای بهتر شدن شرایط از جمله رفع بحران آب دارند که تنها نیاز به حمایت دارد تا جامعه عمل بپوشد.

نجفی با اشاره به اینکه امکانات زیادی در دانشگاه‌ها داریم، تصریح کرد: باید امکانات برای دانشجویان فراهم شود تا میوه تحصیلات آنان برای خدمت به کشور به ثمر بنشیند و در ادامه شاهد رفع مشکلات با کمک اساتید و دانشجویان باشیم.

کد خبر 526832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.