واحدهای صنفی فاقد کارت واکسن کرونا پلمب می‌شود

رئیس اتاق اصناف بندر آستارا گفت: تزریق واکسن کرونا برای تمامی متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی الزامی است و بازاریان باید کارت واکسن خود را به بازرسان اتاق اصناف ارائه کنند. در غیراینصورت مغازه آنها پلمب می‌شود.

حسین ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، از امروز_ دوشنبه ۱۲ شهریور_ تمامی متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی شهرستان آستارا باید واکسن کرونا را دریافت کرده و کارت واکسیناسیون خود را به بازرسان اتاق اصناف ارائه کنند. در غیر این صورت مغازه آنها پلمب شده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی افزود: حدود شش هزار و یکصد واحد صنفی دارای جواز کسب در شهرستان آستارا فعال است که متصدیان و کارکنان آن‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از شهروندان در خطر ابتلاء به کرونا قرار دارند.

رئیس اتاق اصناف آستارا تصریح کرد: با توجه به اینکه پیک ششم کرونا را در پیش‌رو داریم لذا از همه متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی این شهرستان درخواست می‌کنیم با مراجعه پایگاه‌های واکسیناسیون، خود را علیه ویروس کرونا واکسینه کنند. این اقدام برای حفظ سلامتی بازاریان و خانواده‌های آنها در مقابل ویروس کووید -۱۹ و جلوگیری از تعطیلی و خسارت به واحدهای صنفی در زمان شیوع کرونا انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 526733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.