کوهیان دوست دارد تیمش با قاعده بازی کند/حضور بازیکنان خارجی با کیفیت در لیگ خوب است

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: حضور اسپانسرهای ریشه‌دار در بسکتبال به رشد این رشته کمک می‌کند، ولی اگر اجازه دهند هر تیمی در لیگ حضور داشته باشد و آن تیم تمرین مناسب نداشته باشد و پول بازیکنان را ندهد برای بسکتبال خوب نیست.

آرمان زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با پیوستن به تیم بسکتبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: در بین پیشنهاداتی که داشتم ذوب‌آهن باشگاه خوب و باکیفیتی است که کادر فنی قوی دارد. به نظرم انتخاب خوب و منطقی داشتم. حضور در این باشگاه تجربه‌ای جدید است که بابت آن خوشحالم و امیدوارم اتفاقاتی خوبی را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه حدود پنج هفته است که تمرینات را شروع کردیم، تصریح کرد: در این چند هفته بدنسازی کار کردیم، سیستم‌ها را مرور می‌کنیم و دیگر تمرینات را انجام می‌دهیم تا بتوانیم در اولین بازی لیگ با آمادگی کامل وارد زمین شویم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در خصوص سرمربی این تیم، خاطر نشان کرد: تجربه کار با فرزاد کوهیان را دارم، دوست دارد تیمش با قاعده بازی کند. او یکی از بهترین مربی‌های ایران است که از کار کردن با این مربی لذت می‌برم.

زنگنه با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی، حدود پنج تیم سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌اند، گفت: باشگاه‌های مثل ذوب‌آهن، شیمیدر، مهرام و گرگان سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دادند. هرچقدر اسپانسرهای قوی در بسکتبال بیشتر باشد سطح لیگ بالاتر خواهد رفت و تیم‌های قوی‌تری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: حضور اسپانسرهای ریشه‌دار در بسکتبال به رشد این رشته کمک می‌کند ولی اگر اجازه دهند هر تیمی در لیگ حضور داشته باشد و آن تیم تمرین مناسب نداشته باشد و پول بازیکنان را ندهد برای بسکتبال خوب نیست.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه حضور بازیکنان خارجی با کیفیت در لیگ برتر به بسکتبال ایران کمک می‌کند، اظهار کرد: از زمانی که بازیکنان خارجی با توجه به شرایط اقتصادی سطح ضعیفی پیدا کردند، افت کردیم ولی در چندسال اخیر بازیکنان خارجی با کیفتی آمدند که شرایط بهتر شده است.

زنگنه افزود: هرچقدر بازیکنان ایرانی با بازیکنان خارجی تمرین و بازی کنند در طول مسابقات، موارد زیادی را آنها یاد می‌گیرند که به بالا رفتن سطح بازیکنان ایرانی و لیگ کمک می‌کند.

وی در خصوص مبلغ قرار دادها در بسکتبال، تصریح کرد: مبلغ قرار دادها امسال بالاتر رفت و تیم‌ها شرایط بهتری دارند.

کد خبر 526658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.