حضور ۲۰ تیم عملیاتی در مناطق زلزله‌زده جنوب کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از حضور ۲۰ تیم عملیاتی در مناطق زلزله‌زده استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از جمعیت هلال‌احمر، مهدی ولی‌پور از حضور ۸۵ نیروی عملیاتی در قالب ۲۰ تیم در مناطق زلزله‌زده در استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: ۶۵ امدادگر از استان چهارمحال و بختیاری و ۲۰ نیروی عملیاتی از استان خوزستان به منظور ارزیابی خسارات زلزله و امدادرسانی به آسیب دیدگان به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

وی افزود: امدادگران با به‌کارگیری ۲۳ دستگاه خودروی عملیاتی (۱۶ دستگاه در استان چهارمحال و بختیاری و هفت دستگاه در استان خوزستان) ۳۱ روستا را در مناطق زلزله زده ارزیابی کرده‌اند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، ۱۰ روستا در استان چهارمحال و بختیاری ارزیابی شدند که بیشترین خسارات زلزله در حد ترک خوردگی اماکن در روستاهای چم قلعه، چمن گلی و گراب بوده است. در خوزستان نیز ۲۱ روستا ارزیابی شدند که بیشترین خسارات زلزله در روستاهای کنفه و بن موسی رخ داده است.

به گزارش ایمنا، زلزله‌ای به قدرت ۵.۷ ریشتر صبح امروز (دوشنبه) در مرز استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و لرستان به وقوع پیوست و تاکنون ۱۱ مصدوم در پی داشته است.

کد خبر 526656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.