معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان با صدور حکمی"سعید ابراهیمی" را به سمت معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده طی حکمی سعید ابراهیمی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی انتخاب کرد.

شهردار اصفهان در متن حکم خود خطاب به سعید ابراهیمی آورده است:

" در فصلی نو از حکمروایی شهری و در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد و متخصص در حوزه برنامه‌ریزی شهری هستید به سمت معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب و با نگاهی خلاق و تحول آفرین، با برنامه‌ریزی منظم و عالمانه در جهت تحقق اهداف و چشم‌اندازهای مدون شهرداری تلاش نموده و نسبت به تکریم سرمایه عظیم انسانی این سازمان همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت نخبگان شهری در انجام وظایف آن معاونت موفق و پیروز باشید. "

سعید ابراهیمی دکترای اقتصاد شهری دانشگاه اصفهان را دارد و در سوابق کاری خود مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان، مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری، مدیر کل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان، عضو هیئت مدیره شرکت پیام اصفهان زیبا، عضو کمیته راهبری یا شورای راهبری برنامه‌های اصفهان ۸۵، اصفهان ۹۰، اصفهان ۹۵، اصفهان ۱۴۰۰ و اصفهان ۱۴۰۵، دبیر شورای عالی نظام پیشنهادهای شهرداری اصفهان ۱۳۹۸-۱۳۹۹ و فوکال پوینت اصفهان شهر خلاق یونسکو ۱۳۹۸-۱۳۹۹ را به ثبت رسانده است.

به گزارش ایمنا، پیش از این علیرضا صادقیان به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت بود.

کد خبر 526647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.