تیم با ثبات تری نسبت به چند سال اخیر داریم/ ویترین بسکتبال ایران تیم ملی آن است

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: بیشتر تیم‌ها حداقل دو بازیکن خارجی خواهند داشت که مسابقات نزدیک و حساس خواهد بود. هر تیمی که بهترین تمرین را داشته باشد، تمرکز کند و بازیکنان خارجی آن با دیگر بازیکنان هماهنگ باشند نتیجه لازم را می‌گیرد.

محمدرضا اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم بسکتبال ذوب آهن اظهار کرد: با فرزاد کوهیان در ذوب آهن و تیم‌های دیگر کار کردم، مدیریت این سرمربی قابل تعریف است. و به فضا و جو ذوب آهن آشنا هستم. تمرینات طبق برنامه پیش می‌رود و امیدوارم تیم با آمادگی کامل و بدون آسیب دیدگی وارد لیگ شود.

وی ادامه داد: امسال تیم با ثبات تری نسبت به چندسال اخیر داریم و انتخابات خوبی نیز برای یارگیری انجام شد. تا جایی که خبر دارم بیشتر تیم‌ها حداقل دو بازیکن خارجی خواهند داشت و مسابقات نزدیک و حساس خواهد بود. هر تیمی که بهترین تمرین را داشته باشد، تمرکز کند و بازیکنان خارجی آن با دیگر بازیکنان هماهنگ باشند نتیجه لازم را می‌گیرد. امسال قصد داریم در کورس قهرمانی باشیم و باشگاه دنبال جذب بازیکن خارجی است.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال نتایجی که انتظار می‌رفت را توانست بگیرد، تصریح کرد: تیم ملی بسکتبال به جام جهانی صعود کرد و در المپیک نمی‌شد انتظاری از آنها داشت. امیدوارم در قدم‌های بعدی قوی‌تر کار کنند. ویترین بسکتبال ایران تیم ملی آن است و اگر لیگ قدرتمندی داشته باشیم، تیم ملی خوبی هم خواهیم داشت.

اکبری در خصوص ارتقای سطح لیگ برتر بسکتبال ایران، خاطر نشان کرد: در سالی که تیم ملی در آسیا نتایج خوبی می‌گرفت، لیگ خوبی از لحاظ برنامه‌ریزی و کیفیت تیم‌ها داشتیم. امیدوارم امسال هم لیگ خوبی داشته باشیم تا از دل آن بازیکنان جوان و جدیدی به تیم ملی اضافه شوند.

کد خبر 526637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.