کمبود امکانات و تجهیزات مهم‌ترین مشکل  آتش‌نشانی گلشهر است

شهردار گلشهر گفت: مشکل کمبود تجهیزات و امکانات به روز در آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در واحد آتش‌نشانی گلشهر محسوس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی محمودی امروز- یکشنبه- در جلسه ستاد مدیریت بحران، اظهار کرد: در پوشش دهی حوادث روستاهای شهرستان نهایت همکاری را با روستاهای همجوار داریم، اما مشکل کمبود تجهیزات و امکانات به روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، در واحد آتش‌نشانی گلشهر محسوس است.

وی افزود: هفته گذشته تانکر حمل اسید سولفوریک در جاده محور موته به سمت گلشهر واژگون شد اما شهرداری گلشهر شلنگ ضد اسید برای انجام عملیات در آن نقطه را نداشت.

شهردار گلشهر افزود: با توجه به کمبود بودجه شهرداری و در راستای تأمین تجهیزات آتش‌نشانی برنامه‌ریزی کردیم تا مرحله به مرحله خریداری شود.

محمودی گفت: نیاز است یک مرکز پایدار آتش‌نشانی توسط دهیاری‌ها برای پوشش حوادث در روستاها تعبیه شود..

وی از اجرای عملیات لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی در شهر گلشهر خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش و به منظور مدیریت سیلاب شهری لایروبی مسیل کانال و انهار سطح شهر گلشهر توسط کارگران شهرداری شروع شده است.

کانال ورودی شهر گوگد بازگشایی و بازسازی شود

حسین علی‌محمدی شهردار گوگد اظهار کرد: سال‌های گذشته، در ورودی شهر گوگد به منظور دفع سیلاب و آب‌های سطحی یک کانال تعبیه شده است که متأسفانه به دلیل فعالیت‌های عمرانی توسط برخی دستگاه‌ها مسدود شده است که به منظور جلوگیری از جاری شدن بارندگی به سمت شهر بازگشایی و بازسازی شود.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های سال ۹۸ موجب تخریب برخی قنوات اطراف کمربندی شهر شد که از محل بودجه شهرداری بازسازی و مرمت قنوات را در دستور کار قرار دادیم اما کشاورزان این منطقه مخالفت دارند، تأکید کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی دستگاه‌های متولی را ملزم به بازسازی قنوات کند.

شهردار گوگد تأکید کرد: در هنگام بحران‌های بزرگ با کمبود امکانات و تجهیزات در شهرستان و به تبع در شهر گوگد مواجه می‌شویم که نگاه ویژه استان را می‌طلبد.

کد خبر 526516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.