اورژانس اجتماعی در چهارباغ مستقر شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از اداره کل بهزیستی درخواست کرد که اورژانس اجتماعی را در محیط‌های عمومی مانند چهارباغ مستقر کند تا بعضی آسیب‌ها در این پیاده‌راه اتفاق نیفتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز (یکشنبه) در دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: هیئت وزیران در آذرماه ۹۸ آئین نامه اجرایی حمایت از معلولان را ابلاغ و دستگاه‌های مختلف را ملزم کرد که تا سه سال مناسب‌سازی اماکن دولتی و معابر شهری را انجام دهند.

وی افزود: با وجود آنکه شهرداری کلانشهرها اقدامات خوبی در این خصوص داشته‌اند اما اغلب ادارات عزم جدی برای اجرای آئین نامه حمایت از معلولان نداشته‌اند؛ لذا حمایت از معلولان نیازمند فرهنگ‌سازی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وظایف شهرداری در قبال افراد دارای معلولیت از معاونت شهرسازی در طراحی و نقشه‌های ساختمانی و مناسب‌سازی معابر شهری، معاونت حمل‌ونقل در مناسب‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، معاونت خدمات شهری در اجرای مبلمان شهری و رفع موانع و گاردیل‌ها در پارک‌ها و معاونت فرهنگی در آموزش برخورد شهروندان به ویژه کارمندان ادارات، گام‌های اساسی در حمایت از معلولان بردارند.

فلاح از اداره کل بهزیستی درخواست کرد که اورژانس اجتماعی را در محیط‌های عمومی مانند چهارباغ مستقر کند تا بعضی آسیب‌ها در این پیاده‌راه اتفاق نیفتد.

کد خبر 526436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.