ساماندهی بازارهای هفتگی و کانکس‌های فروشگاهی در ساری

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری از ساماندهی بازارهای هفتگی و کانکس‌های فروشگاهی در ساری خبرداد.

به گزارش ایمنا، محسن رسولی ساروی در این باره گفت: ساماندهی کارگران فصلی و روزمزد از جمله برنامه‌هایی است که این سازمان به آن توجه ویژه دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های درست و هماهنگی و همکاری نهادهای ذی‌ربط بتوانیم در این امر موفق باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های در دست اقدام این سازمان اظهار کرد: تکمیل فاز دوم مجتمع تجاری خدماتی بازار ملامجدالدین از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این سازمان است ضمن اینکه مسقف‌سازی بازارهای تحت نظارت سازمان را هم در نظر داریم.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری ساری ادامه داد: راه اندازی بازارچه‌های سنتی و صنایع دستی از دیگر برنامه‌های آتی سازمان محسوب می‌شود و در این زمینه از نظرات کارشناسان و هنرمندان استفاده می‌کنیم.

وی افزود: نظارت بر بازارهای هفتگی که در ۱۲ نقطه شهر ساری به صورت روزانه برپا می‌شود و نیز بازارهای شهید بهشتی، بازار روز و بازار ملامجدالدین که تحت پوشش این سازمان قرار دارند به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری ساری خاطرنشان کرد: بازارهای هفتگی و کانکس‌های فروشگاهی سازمان بستر مناسبی برای عرضه محصولات کشاورزی از تولید به مصرف است و امیدواریم بتوانیم این بستر را جهت رونق اقتصادی و کاهش هزینه‌های روزمره شهروندان تقویت کنیم.

کد خبر 526415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.