حضور مترجم ناشنوایان در جلسه علنی شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صحن علنی شورای شهر میزبان مترجم ناشنوایان بودیم و در پخش بر خط جلسه علنی شورا، جلسه به طور همزمان برای این گروه از شهروندان ترجمه می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در مهرماه سه روز جهانی ناشنوایان، سالمندان و نابینایان است امروز (یکشنبه) در دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان میزبان مدیرکل بهزیستی اصفهان بودیم و در رابطه با وضعیت موجود و مسائلی که به حوزه‌های شهری گره خورده تبادل نظر و در رابطه با تسهیل تعاملات مدیریت شهری با مجموعه بهزیستی تعامل انجام و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: اتفاق امروز در صحن علنی شورای شهر میزبانی از مترجم ناشنوایان بود که در پخش بر خط، جلسه علنی شورا به طور همزمان برای این گروه از شهروندان ترجمه می‌شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: فرونشست که ناشی از بحران‌های زیست محیطی و خشکسالی در حوضه زاینده رود بوده، باعث خالی از سکنه شدن یک مجموعه مسکونی چند هزار نفری در اصفهان شده است لذا یکی از مهم‌ترین مسائلی که شورای شهر از دولت سیزدهم انتظار رسیدگی دارد تأمین حقابه شرب و محیط زیست اصفهان است تا از تبعات آن جلوگیری شود.

وی افزود: در جلسه علنی امروز با توجه به افتخار آفرینی تیم ملی بانوان فوتبال و هندبال و حضور بانوان اصفهانی در این تیم ملی ضمن قدردانی آن از لزوم ایجاد زیرساخت مناسب بانوان در جهت استفاده ورزشی تاکید شد.

صالحی با اشاره به تذکر اعضا در خصوص لزوم توجه به ارائه خدمات در شهرک شهید کشوری، خاطرنشان کرد: تاکید جدی شورای دوره ششم در خصوص تسهیل در شهرسازی و تغییر و تحول در وضعیت سازمان‌ها و شرکت‌ها پست‌های رسمی از دوره گذشته به دوره جدید از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

وی افزود: ریاست مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با رأی اعضای شورا به مصطفی نباتی نژاد سپرد و با توجه به گرامی‌داشت روز آتش نشان در مهرماه، به نمایندگی از خانواده بزرگ آتش‌نشانان از برخی از آن‌ها تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 526385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.