مصوبات تعیین استانداران فارس، زنجان و لرستان ابلاغ شد

معاون اول رییس جمهور مصوبات مربوط به تعیین محمد هادی ایمانیه، محسن افشارچی و فرهاد زیویار را به ترتیب برای تصدی استانداری‌های فارس، زنجان و لرستان ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مصوبات مربوط به تعیین محمد هادی ایمانیه، محسن افشارچی و فرهاد زیویار را به ترتیب برای تصدی استانداری‌های فارس، زنجان و لرستان ابلاغ کرد. هیئت وزیران در جلسه هفتم مهرماه ۱۴۰۰ به پیشنهاد وزارت کشور با تعیین محمدهادی ایمانیه، محسن افشارچی و فرهاد زیویار به ترتیب به عنوان استاندارهای فارس، زنجان و لرستان موافقت کرد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در جلسه رأی اعتماد هیئت وزیران به این ۳ استاندار گفت: در انجام امور و مسئولیت‌ها مهم این است که آثار سیاست‌های نظام و برنامه‌های دولت توسط استانداران در استان‌ها آشکار و نمایان شود و استانداران به عنوان نماینده عالی دولت، نقش بسیار مهمی در اجرای سیاست‌ها و پیگیری امور دارند.

وی افزود: به طور طبیعی موانعی در مسائل نیروی انسانی، بودجه و اعتبارات در استان‌ها وجود دارد که با درایت و توکل به خداوند باید این موانع برداشته شود.‌

کد خبر 526135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.