آمار فوتی‌ها در واکسن‌نزده‌ها بیشتر است

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: همه شهروندان و حتی اتباع می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا به مرکز واکسیناسیون در سوله بحران بهشت زهرا(س) مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، سعید خال ضمن درخواست از خانواده‌ها برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون و دریافت واکسن گفت: به صورت جهادی پایگاه‌های متعددی توسط شهرداری برای واکسیناسیون ایجاد شده است. بر همین اساس در خروجی مترو در کنار حرم امام راحل و در سوله بحران بهشت زهرا (س) مرکز واکسیناسیون ایجاد شده است که بدون محدودیت همه شهروندان و حتی اتباع می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند لذا شهروندان از شرایط ایجادشده نهایت استفاده را ببرند و واکسن بزنند.

وی افزود: درباره افرادی که در این روزها فوت شده‌اند و به بهشت زهرا (س) می‌آیند، سرانگشتی درباره واکسن می‌پرسیم. کسانی هستند که واکسن نزده‌اند و بیمارانی هم که مبتلا می‌شوند، افرادی هستند که واکسن نزده‌اند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: تجربه نشان داده است که مبتلا و حتی فوتی میان کسانی که واکسن نزده‌اند، بسیار بیشتر بوده است. لذا عاجزانه از همه تهرانی‌ها می‌خواهیم واکسن بزنند و خانواده‌ها با تمام اعضای خانواده برای دریافت واکسن به مراکز مراجعه کنند.

کد خبر 525882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.