کاهش بار ترافیکی پل «قاضی زاهد» گلپایگان با احداث کنارگذر

شهردار گلپایگان گفت: به منظور حفظ پل تاریخی قاضی زاهد تصمیم داریم با احداث کنار گذر حجم بار ترافیکی خودروها در گذر از روی این پل را کاهش دهیم.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری گلپایگان بر مبنای رقم ۱۱۲ میلیارد تومان بسته شده که تاکنون بخش قابل قبولی از آن تحقق یافته است، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ افزایش قیمت مصالح ساختمانی و قیر در ارائه خدمات شهری و پروژه‌های عمرانی تأثیر گذار بوده است.

وی گفت: اکنون پروژه احداث دو پارک به ترتیب در خیابان شهید رجایی و خیابان حجت‌الاسلام در حال احداث است و سعی در اتمام این دو پروژه در نیمه دوم سال داریم.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه پل قاضی زاهد یکی از آثار تاریخی شهر است که در سال ۸۴ به ثبت ملی رسیده است، افزود: به منظور حفظ این اثر تاریخی تصمیم داریم حجم بار ترافیکی خودروها در گذر از روی این پل را کاهش دهیم لذا پروژه‌ای به طول حدود یک کیلومتر در حد فاصل خیابان شهید بهشتی تا بلوار امام رضا برای عبور و مرور طراحی شده است.

شکرزاده با بیان اینکه این پروژه اکنون در مرحله برگزاری مناقصه جهت انتخاب پیمانکار است، ادامه داد: در اجرای پروژه چهار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

کد خبر 525820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.