نسخه ویژه ناشنوایان «خاتون» در دسترس قرار گرفت

سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان روایت داستانی- تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

به گزارش ایمنا، پس از استقبال مخاطبان از نسخه ویژه ناشنوایان سریال‌های «قورباغه»، «سیاوش»، «هم‌گناه»، «دل»، «آقازاده» و همچنین برنامه «همرفیق»، حالا نسخه ویژه ناشنوایان سریال «خاتون» هم در نماوا منتشر شده است.

سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان روایت داستانی- تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. تا کنون هفت قسمت از این سریال پخش شده که نسخه ویژه ناشنوایان تمامی این قسمت‌ها در نماوا منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار دارد.

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، میرسعید مولویان، ستاره پسیانی، فرخ نعمتی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بابک حمیدیان، شاهرخ فروتنیان، مهران غفوریان، مهتاب ثروتی، مهدی قربانی، عاطفه رضوی، پیام دهکردی و آیدا ماهیانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال هنرنمایی کرده‌اند. همچنین تهیه‌کنندگی این سریال را علی اسدزاده بر عهده دارد.

کد خبر 525779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.