وضعیت «عزت الله مهرآوران» از زبان فرزندش/ لوله گذای از طریق عمل جراحی

فرزند «عزت الله مهرآوران»، گفت: طی عمل جراحی لوله‌ای که از دهان وارد ریه شده بود را درآوردند و از طریق نای وارد کردند، هم به خاطر اینکه به حنجره شان آسیب کمتری بخورد و هم اینکه فاصله اکسیژن رسانی کمتر شود و اکسیژن بیشتری به ریه برسد.

به گزارش ایمنا، هژیر مهرآوران فرزند «عزت الله مهرآوران»، درباره آخرین وضعیت پدرش، گفت: پدر همان وضعیت قبل را دارند، اما امروز صبح که با بیمارستان تماس گرفتیم به ما گفتند که وضعیت شأن پایدار است. یعنی فشارشان خوب است و اکسیژن شأن بالای ۹۰ است.

وی افزود: طی عمل جراحی لوله‌ای که از دهان وارد ریه شده بود را درآوردند و از طریق نای وارد کردند، هم به خاطر اینکه به حنجره شأن آسیب کمتری بخورد و هم اینکه فاصله اکسیژن رسانی کمتر شود و اکسیژن بیشتری به ریه برسد.

فرزند «عزت الله مهرآوران»، ادامه داد: الان فقط مسئله آسیب خیلی شدیدی است که ویروس به ریه زده است و این آسیب بالای ۹۰ درصد است. امیدواریم پدر دوام بیاورند و در یک روند کند ریه خودش را ترمیم کند.

مهرآوران ادامه داد: الان هم حالت نیمه هوشیار و خواب دارند و کاملاً هوشیار نیستند. همچنان در خواب مصنوعی هستند منتهی با یک مرحله پایین‌تر.

وی تصریح کرد: پزشکان بر عکس چند روز قبل که خیلی نا امیدمان کرده بودند امروز خیلی نا امیدمان نمی‌کنند و به نظر می‌آید شرایط مقداری از حالت بحرانی گذشته و اما هنوز نمی‌توان گفت که می‌شود یک نفس راحت کشید.

فرزند «عزت الله مهرآوران، افزود: پدرم هیچ بیماری زمینه‌ای خاصی نداشتند و کمی قندشان بالا بود که با قرص و پرهیز غذایی کنترل می‌شد و از مردم می‌خواهم که پدرم را دعا کنند تا حالشان زودتر خوب شود.

مهرآوران درباره شایعه‌ای که شب گذشته مبنی بر درگذشت «عزت الله مهرآوران» در برخی از کانال‌های خبری منتشر شده بود، گفت: من هم این خبر را شنیدم و بسیار ناراحت شدم. از مردم می‌خواهم که اخبار دقیق سلامتی پدر را از خبرگزاری‌های رسمی که بهترین منبع برای پیگیری حالشان است پیگیری کنند.

عزت الله مهرآوران بازیگر قدیمی تلویزیون و سینما طی روزهای گذشته بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شد.

منبع: فارس

کد خبر 525754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    3 0
    ازخداوندمتعال شفای عاجل جهت بهبودی هنرمند عزیز کشورمان خواستاریم .
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    4 1
    ان شاالله خوب میشه یکی ازاشنایان ماهم 85درصدریه اش درگیربود الان خوب خوبه
  • ناشناس IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    3 0
    چقدر از این خبر ناراحت شدم در سریال لیسانسه ها بازی خیلی خوبی داشت براش آرزوی سلامتی داریم , واقعا بعد دو دوز واکسن که زده بودند خیلی,غم انگیزه که ادم مبتلا بشه به این حد که
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    الان مثلا کار درست را انجام دادن کلا بیمارستان محیط آلوده ای است. باید بیماران درخانه بستری شوند . و اکسیژن بگیرند. اصلا باید در همان روزهای اول کرونا دوا درمان نمود. کرونای دلتا سریع پیشرفت میکنه. روز اول و روز دوم باید سریع درمان شروع شود. وگرنه پیشرفت میکنه و کار از کار گذشته
  • مسعود عیدی وندی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    2 0
    آرزو میکنم حال همشهری عزیزم هر چه زودتر خوب بشه و توی تلویزیون ببینیمش،
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    0 0
    کسی اطلاع داره که ایشان واکسن زده بودندیانه؟؟؟!!!!!