تلویزیون هوشمند Hisense Vidda 85V1F-S چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت Hisense اخیرا تلویزیون هوشمند جدیدی خود به نام Vidda 85V1F-S را در چین عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تلویزیون هوشمند Hisense Vidda 85V1F-S دارای صفحه نمایش LCD با اندازه ۸۵ اینچی، رزولویشن 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است، نسبت صفحه به بدنه این تلویزیون نیز ۹۷ درصد است. محصول ذکر شده به تراشه چهار هسته‌ای مجهز شده است که دارای چهار هسته Cortex-A73 است و با سه گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است.

تلویزیون هوشمند جدید شرکت هایسنس از وای فای باند دوگانه پشتیبانی می‌کند و دارای دو بلندگو فول رنج ۱۸ واتی و یک ساب‌ووفر ۲۵ واتی است. محصول ذکر شده از فناوری‌های Dolby Atmos ،Viper و DTS پشتیبانی می‌کند. با توجه به ویژگی‌های این تلویزیون هوشمند به نظر می‌رسد که برای گیمرهای گزینه بسیار مناسبی است، کاربران می‌توانند آن را به PS5 ،Xbox یا دیگر کنسول‌های گیمینگ متصل کنند و با استفاده از آن بازی‌های با کیفیت بالایی را انجام دهند.

علاوه بر این، تلویزیون هوشمند جدید شرکت هایسنس با سرویس‌های مانند Apple AirPlay سازگار است و از دستیار صوتی AI نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت تلویزیون هوشمند Hisense Vidda 85V1F-S 1.314 دلار ارزیابی شده است، البته افرادی که آن را پیش خرید کرده‌اند می‌توانند یکهزار و ۲۳۷ دلار برای آن پرداخت کنند.

کد خبر 525744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.