چراغ رومیزی هوشمند شیائومی MIJIA عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی چراغ رومیزی هوشمند جدید خود با نام MIJIA Smart Rechargeable Lamp را در بازار چین عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، چراغ رومیزی هوشمند قابل شارژ شیائومی MIJIA دارای باتری لیتیومی با ظرفیت بالای دو هزار میلی آمپر ساعت است که تقریباً ۱۲۰ ساعت شارژدهی دارد. کاربران می‌توانند دمای رنگ و میزان روشنایی آن را همانند نسل پیشین از طریق برنامه MIJIA بر اساس سلیقه شخصی خود تنظیم کنند. این گجت به ۱۲ ماژول LED 0.25 واتی داخلی مجهز شده است.

گزارش شده است که چراغ رومیزی هوشمند قابل شارژ شیائومی MIJIA آزمایش ایمنی فوتوبیولوژیکی مؤسسات حرفه‌ای مربوطه را پشت سر گذاشته است و هیچ نور آبی و مضری از خود ساطع نمی‌کند. به نظر می‌رسد که این محصول به دیگر محصولات هوشمند نیز متصل می‌شود؛ برای نمونه کنترل صوتی آن از طریق بلندگوهای XiaoAl امکان پذیر است. هنگامی که چراغ رومیزی هوشمند به بلندگوی هوشمند متصل شود، کاربران می‌توانند از طریق پیام صوتی چراغ را خاموش یا روشن کنند.

زمانی که زنگ در به صدا در می‌آید، چراغ رومیزی هوشمند حالت چشمک زن پیدا می‌کند تا صاحب منزل متوجه شود. علاوه بر این، هنگامی که چراغ اتاق خواب خاموش می‌شود. این محصول به صورت خودکار همه چراغ‌های موجود در اتاق‌های دیگر را نیز خاموش می‌کند. قیمت چراغ رومیزی هوشمند شیائومی MIJIA مبلغ ۲۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 525737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.