هدف مدیریت ششم ایجاد تحول در شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کسب درآمد با جلب رضایت مردم، شفافیت‌، کار جهادی و پیشرفت شهر در تمام جهات به عنوان اولویت‌های مهم مدیریت شهری در دوره فعلی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نور صالحی صبح امروز _پنجشنبه ۸ مهرماه_ در مراسم تکریم و معارفه شهردار اصفهان اظهار کرد: وزارت کشور بخشنامه‌ای برای تکریم مدیریت سابق شهری ابلاغ کرده که بر اساس آن این مراسم در فضای باز با تعداد افرادی محدود و در زمان فشرده برگزار می‌شود. از اعضای ادوار گذشته شورای شهر برای حضور در این مراسم دعوت کردیم و در حضور آن‌ها وظیفه دارم از زحمات اعضای شورا و شهردار گذشته اصفهان تشکر کنم و امیدوارم زحمات آن‌ها مورد رضایت خداوند باشد.

وی افزود: از علمای شهر، جبهه نیروهای انقلاب، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان و سایر اقشار جامعه که در انتخابات و پس از آن در فرایند انتخاب شهردار به نمایندگان خود در شورای شهر کمک کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید در چهار سال پیش‌رو پروژه‌های عمرانی شهر تکمیل شده و با قدرت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند، تصریح کرد: هدف ما برای حضور در عرصه خدمت این نبوده که جای دیگران قرار گرفته و آن را تکمیل کنیم بلکه می‌خواستیم خالصانه در خدمت مردم بوده و تحول ایجاد کنیم.

نور صالحی بر کسب درآمدها با جلب رضایت مردم، شفافیت‌، کار جهادی و پیشرفت شهر در تمام جهات به عنوان اولویت‌های مهم مدیریت شهری در دوره فعلی تاکید کرد و گفت: انتخاب آقای قاسم‌زاده برای شهر اصفهان نشانگر توجه اعضای شورای ششم به ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر است، بنابراین امیدواریم تحولات و برنامه‌ریزی‌ها به نحوی پیش رود که پس از پایان یک دوره چهار ساله موفق بوده و در پیشگام مردم کارنامه‌ای روشن و شفاف ارائه دهیم.

کد خبر 525707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.