نامگذاری ایستگاه آتش‌نشانی ۳۳ اهواز به نام شهید علی‌ لندی

شهردار اهواز از نامگذاری ایستگاه آتش‌نشانی ۳۳ اهواز به نام شهید علی لندی، امضای تفاهم‌نامه همکاری با آموزش و پرورش خوزستان برای آموزش ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در زمینه پیشگیری و ایمنی همچنین آغاز دوره آموزش و پیشگیری از حریق در اهواز برای کاهش حوادث خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، رضا امینی در آئین تجلیل از آتش‌نشانان به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی در اهواز اظهار کرد: این افتخاری برای خوزستان است که روز ملی آتش‌نشان به یاد شهدای آتش‌نشانی این خطه شهیدپرور در تقویم ملی ثبت شده است.

وی افزود: باعث افتخار است که فرصت خادمی مردم عزیز و گرامی شهری را به دست آوردم که تمامی ملت ایران حس تعلق و وابستگی و تعصب ویژه‌ای به آب و خاک آن دارند.

شهردار اهواز ادامه داد: امید است حاصل تلاش‌های این مجموعه، در کنار همدلی، همراهی اقوام مختلف و سایر بخش‌های حاکمیتی، نمایندگان مجلس و دولت، ارتقای شأن و جایگاه اهواز همچنین افزایش کیفیت زندگی در این شهر باشد.

وی تاکید کرد: اگرچه اهواز گرفتار تعدد مشکلات و معضلات فراوانی است اما هرچه پیش می‌رویم انگیزه‌ها برای خدمت بیشتر می‌شود و امید است این انگیزه به تمامی کارکنان شهرداری و سایر مجموعه‌های استان برای خدمت هرچه بیشتر به مردم، منتقل شود.

امینی گفت: اگر قرار باشد اهواز، این خطه قهرمان‌پرور به سرزمین پر جاذبه‌ای برای گردشگری و بستر تولید اقتصاد مولد، در شأن و جایگاه خود، تبدیل شود، لازم است انگیزه‌ها نیز بیشتر شود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در حادثه و هر زمانی که همه از آتش می‌گریزند، به دل آتش می‌زنند و عاشقانه برای اطفای حریق، خطر می‌کنند، ادامه داد: بی شک برای زندگی بهتر و شرایط مطلوب، به وحدت، همدلی و پرهیز از هر گونه اختلاف نظر نیاز است؛ با اختلاف و جدایی و مرزهای کاذب جغرافیایی، هیچ حاصلی نخواهیم داشت و فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌روند.

شهردار اهواز گفت: انسجام، همدلی و همراهی باید فصل مشترکی برای انجام وظایف باشد؛ در هر زمینه‌ای که قانون اجازه دهد و ظرفیت‌ها ایجاد شود باید شرایط زندگی بهتری برای همکاران مجموعه شهرداری فراهم کنیم. معضلات عدیده‌ای اهواز را احاطه کرده و امید است با تلاش‌های همه شرایط به سود مردم تغییر کند.

وی با بیان اینکه آموزش و ارتقای کیفیت خدمات ایمنی در سازمان آتش‌نشانی از ملزومات است که برای ارتقای سطح امکانات این سازمان نیازمند حمایت مجلس و دولت هستیم، ادامه داد: رونمایی از کتاب «یاد بگیریم که نسوزیم» برای دانش آموزان یکی از اقدامات مؤثر برای آموزش سطح ایمنی این قشر است؛ آغاز دوره هشت گام اصول آموزش و پیشگیری با استفاده از اساتید مجرب ملی نیز نوید بخش روزهای خوبی برای کلانشهر اهواز است.

امینی تاکید کرد: آماده‌سازی ۱۰ ایستگاه جدید آتش‌نشانی نیز ما را به استاندارهای لازم نزدیک تر می‌کند؛ در بخش عمرانی نیز اقدامات خوبی برای افزایش تعداد ایستگاه‌ها متناسب با جمعیت مناطق اهواز صورت می‌گیرد.

وی گفت: همچنین با توجه به نیاز مبرم سازمان آتش‌نشانی اهواز به نردبان بلند، این امر در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار گرفته و مقدمه تهیه آن با پیگیری و حمایت‌های مجلس صورت گرفته است.

کد خبر 525676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.