اگر نقش ویژه سردارسلیمانی نبود امروز منطقه ما شکل دیگری داشت

وزیر امور خارجه در دیدار با فرمانده سپاه قدس گفت: اگر نقش ویژه این شهید بزرگوار و قهرمان مبارزه با تروریسم و صهیونیسم نبود، امروز منطقه ما شکل دیگری داشت.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امورسخنگویی وزارت امور خارجه، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت امور خارجه، انتخاب حسین امیر عبداللهیان به سمت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار اظهار کرد: اگر داعش در سوریه و عراق موفق می‌شد، امروز سراسر جهان با تروریسم و افراط گرایی مواجه بود.

وی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سرباز بدون مرز دانست که سهم بزرگی در کمک به امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی دارد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با افتخار مسیر سردار صلح، حاج قاسم سلیمانی را در نهادینه سازی صلح و دوستی با کشورهای منطقه و مبارزه با تروریسم دنبال خواهد کرد.

سردار قاآنی نیز در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای وزارت امور خارجه، جایگاه ویژه و قابل توجه وزارت امور خارجه در تأمین منافع ملی کشورمان را مورد تاکید قرارداد.

کد خبر 525652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.