افزایش ۳۷ درصدی آتش سوزی منازل مسکونی در رودسر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، آتش سوزی منازل مسکونی در این شهر نسبت مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشته است.

سعید صابر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر، در شش ماهه نخست سال جاری در مجموع به ۳۵۱ مأموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شده اند.

وی افزود: آتش نشانان رودسر طی این مدت، به تعداد ۲۳۰ مورد عملیات اطفای حریق اعزام شده‌اند. که آتش سوزی منازل مسکونی نسبت مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش و حریق خودرو و خار و خاشاک ۱۴ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری، این سازمان در زمینه امداد و نجات، ۱۲۱ مورد به شهروندان خدمات ایمنی ارائه کرده است. افزود: بیشترین عملیات‌های امداد و نجات این سازمان به تصادفات جاده‌ای، گرفتن حیوان موذی و خطرناک، محبوس شدن در اتاق و همچنین نجات شهروندان از آسانسور اختصاص داشته است.

صابر خاطرنشان کرد: طی این مدت، ۲۷ درصد عملیات‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر نیز در خارج از محدوده شهری انجام شده است.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر با ۳۲ نیروی انسانی، چهار خودروی سنگین اطفا حریق و سه خودروی سبک در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 525616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.