بازنشستگان سال ۹۹ ناجا، پاداش پایان خدمت‌شان را گرفتند

بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته خواستار توضیحات کافی در زمینه زمان پرداخت هستند؛ چرا خزانه‌داری کل بودجه مورد نیاز را به حساب صندوق واریز نکرده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت انسانی ناجا، پاداش پایان خدمت آن دسته از بازنشستگان ناجا که در سال ۱۳۹۹ بازنشسته شده‌اند، طی ۴ مرحله و تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ واریز شد.

در گزارش معاونت نیروی انسانی ناجا عنوان شده است که با پیگیری‌های مجدانه و دلسوزانه هیأت رئیسه محترم ناجا و بر اساس هماهنگی به عمل آمده با معاونت محترم طرح و برنامه و بودجه و ذیحساب محترم ناجا پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹ از سرجمع اعتبارات تخصیصی ناجا تأمین و طی چهار مرحله تا تاریخ ۲۹ شهریور به حساب آنان واریز گردید.

همچنین در این گزارش به عدم واگذاری اعتبار پاداش پایان خدمت از سوی خزانه داری کل و تدابیر فرمانده محترم ناجا مبنی بر احقاق حقوق بازنشستگان محترم و تأمین و پرداخت از سایر ردیف‌ها (منابع داخلی ناجا) اشاره شده است.

در همین راستا، بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته خواستار توضیحات کافی در زمینه زمان پرداخت هستند؛ چرا خزانه‌داری کل بودجه مورد نیاز را به حساب صندوق واریز نکرده است. با اینهمه هنوز زمان پرداخت پاداش پایان خدمت این بازنشستگان معلوم نیست.

کد خبر 525590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • پشیمان IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    4 0
    روزی هزار بار خودمو لعنت میکنم برای سی سال زحمت در جایی که کرامت انسانی معنایی ندارد
  • احمد IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    به هر چی اعتقاد دار ید پاداش فرهنگیان را بریزید چون دیگه نا برای زندگی نداریم قرضخواه ها و بانکها آبرویمان را برده اند افسردگی وامراض گوناگون گرفتیم آرزوی مرگ داریم بعد سی سال خدمت به چی دلخوش باشیم
  • عادل IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    5 0
    خدایا من تابستان سال۹۹ از ناجا بازنشسته شدم الان مهر۱۴۰۰ هست خدا ازتون نگذره چرا اینقدر ظلم میکنید پس کی میخواهید حق مارا پرداخت کنید