بازار ارز دیجیتال امروز ۷ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

احتمال روند خنثی قیمت بیت کوین در محدوده ۴۲ هزار دلار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۲ هزار و ۲۸۴ دلار

· اتریوم دو هزار و ۹۱۴ دلار

· کاردانو دو دلار و ۹ سنت

· بایننس کوین ۳۴۳ دلار و ۲۸ سنت

· دوج کوین ۲۰ سنت

· ریپل ۹۲ سنت

· پولکادات ۲۷ دلار و ۵۶ سنت

· اولانچ ۶۵ دلار و ۳۵ سنت

· سولنا ۱۳۹ دلار و ۲۵ سنت

. ترا ۲۴ دلار و شش سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۷ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ مهر

احتمال یک روند خنثی در محدوده ۴۲ هزار دلار وجود دارد.

بازار ارز دیجیتال امروز ۷ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

رشد ۱۷۵ درصدی سرمایه‌گذاری مردم استرالیا در ارزهای دیجیتال

همزمان با افزایش سرمایه‌گذاران نهادی در بازار ارزهای دیجیتال، علاقه مردم استرالیا هم نسبت به این حوزه افزایش یافته و سرمایه‌گذاری آنها در سال مالی ۲۰۲۱ با رشد ۱۷۵ درصدی مواجه بوده است. پنج کوین محبوب میان استرالیایی‌ها بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و استلار هستند. بخش عمده سرمایه‌گذاران هم در رده سنی ۲۵ تا ۴۴ سال قرار دارند.

ماینرهای چینی از بزرگترین استخر استخراج بیت کوین اخراج شدند

بنا بر گزارش‌ها، استخر استخراج F2Pool اخراج ماینرهای مستقر در چین را از این پلتفرم شروع کرده است. حساب مشتریان چینی این استخر یا به حالت تعلیق درآمده‌اند یا مسدود شده‌اند. گفتنی است F2Pool قدیمی‌ترین استخر استخراج بیت کوین محسوب می‌شود و راه‌اندازی به مه ۲۰۱۳ بازمی‌گردد. این استخر همچنین ۱۸.۱۴ درصد از هش‌ریت کل شبکه را در اختیار دارد.

کشف و توقیف بیش از ۱۰ هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مغولستان داخلی چین

مقامات دولتی کشور چین، بیش از ۱۰ هزار دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال را از یک پارک خرده‌فروشی در منطقه خودمختار مغولستان داخلی، توقیف کردند. در روز دوشنبه، خبرگزاری دولتی چین گزارش داد که مقامات این کشور، از عملیات احتمالی استخراج ارزهای دیجیتال در انبار یک پارک خرده‌فروشی در مغولستان داخلی مطلع شدند. مقامات پس از بررسی محل، تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۰ دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال را کشف کردند و کمیسیون آن‌ها را توقیف کرد.

کیوساکی: بیت کوین شاید در اکتبر سقوط کند

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار سرشناس بازارهای مالی، می‌گوید بازار سهام احتمالاً سقوط بزرگی را در ماه اکتبر تجربه خواهد کرد و ممکن است طلا، نقره و بیت کوین هم دچار افت شوند. او با انتشار پیامی در توئیتر افزود طلا، نقره و بیت کوین‌های خود را نمی‌فروشد. کیوساکی در ماه ژوئن هم درباره سقوط بازار سهام هشدار داده و خرید بیت کوین و نقره را به عنوان بهترین روش سرمایه‌گذاری معرفی کرده بود.

نووگراتز: بازار بیت کوین در وضعیت مناسبی قرار دارد

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، معتقد است حفظ ناحیه ۴۰ هزار دلار برای بیت کوین بسیار حائز اهمیت بوده و تا زمانی که این محدوده حفظ شود بازار بیت کوین در شرایط مناسبی قرار دارد. نووگراتز ادامه داد: «شاهد آن هستیم که سرمایه بسیار بزرگی هم از روش‌های خصوصی و هم از روش‌های عمومی وارد این فضا می‌شود.» او به اقدامات چین در حوزه ارزهای دیجیتال هم اشاره کرد و گفت اثرگذاری این کشور بر قیمت ارزهای دیجیتال کم‌رنگ‌تر می‌شود.

استیبل کوین غیرمتمرکز Djed در بلاک چین کاردانو منتشر خواهد شد

یک استیبل کوین جدید در بلاک چین کاردانو منتشر خواهد شد که ابزاری برای عملیات مالی غیرمتمرکز (DeFi) ارائه کرده و کارمزد معاملات را حذف خواهد کرد. چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، و شهاف بارگفن، مدیرعامل شرکت کوتی (Coti)، در روز یکشنبه اعلام کردند که با همکاری شرکت کوتی، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت کاردانو، استیبل کوین غیرمتمرکز Djed در شبکه کاردانو منتشر خواهد شد.

خروج یک‌سوم از عرضه در گردش اتریوم از صرافی‌ها در طی یک سال

بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، یک‌سوم از عرضه در گردش اتریوم از صرافی‌ها خارج شده و به کیف پول‌های شخصی واریز شده است. از روز ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۲۰ (۵ مهر سال ۹۹) تاکنون، عرضه در گردش اتریوم در طی یک سال هشت درصد کاهش یافته و از ۲۴ درصد به ۱۶ درصد رسیده است. دلیل اصلی کاهش عرضه در گردش اتریوم، به‌روزرسانی شبکه این ارز دیجیتال و افزایش سریع قیمت آن است.

اعلام حمایت خزانه‌دار سابق آمریکا از ریپل

رزی ریوس، خزانه‌دار سابق آمریکا، با انتشار پیامی در توئیتر از ریپل تمجید و اعلام کرده آن را به سایر ارزهای دیجیتال ترجیح می‌دهد. ریوس مدعی شد از ریپل برای پرداخت‌های برون مرزی استفاده می‌شود ولی سایر ارزهای دیجیتال ماهیتی سوداگرانه دارند. البته او در شرایطی به تعریف از ریپل پرداخت که خود یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت است.

بنیان‌گذار اکسی اینفینیتی: بازی‌ها به پذیرش ارزهای دیجیتال سرعت می‌بخشند

جف زرلین، بنیان‌گذاری بازی اکسی اینفینیتی، می‌گوید وجود ایده‌های بسیار مهیج در صنعت گیمینگ رقابت تنگاتنگی را میان توسعه‌دهندگان این حوزه ایجاد کرده و تقابل بازی‌های گوناگون برای جلب مخاطب کمک می‌کند ارزهای دیجیتال در معرض توجه قرار گیرند. زرلین ادامه داد پذیرش ارزهای دیجیتال آن‌چنان گسترش پیدا نکرده است «ولی گیمینگ می‌تواند ما را به نقطه پذیرش گسترده برساند.» گفتنی است تعداد کاربران اکسی اینفینیتی از مرز یک میلیون نفر عبور کرده و درآمدزایی این بازی بالغ بر ۲.۱ میلیارد دلار بوده است. توکن این بازی هم از ابتدای سال جاری میلادی رشد خیره‌کننده‌ای را شاهد بوده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۷ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 525562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.