تامین امنیت شغلی آتش‌نشانان ضرورت دارد

شهردار اصفهان گفت: سازمان آتش‌نشانی یک سازمان متفاوت در شهرداری است که رسالت آن حفظ ایمنی در شهر است بر همین اساس باید آتش‌نشانان امنیت شغلی داشته باشند و دغدغه‌های معیشتی آن‌ها رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده صبح امروز _چهارشنبه ۷ مهرماه_ با حضور در منزل مرحوم عزیز الله اکبری یکی از آتش‌نشانان اصفهانی که سال گذشته در یک مانور عملیاتی جان خود را از دست داد، اظهار کرد: این افتخار بزرگی است که امروز با خانواده‌ای دیدار می‌کنم که فرزندشان در راه مردم جان‌فشانی کرده است، باید توجه داشت کسانی که در راه حفظ میهن جان خود را از دست می‌دهند، نامشان در اذهان جاودان خواهد ماند.

وی افزود: شهادت بسیاری از ائمه اطهار در جوانی نشان‌دهنده این است که طول زندگی مهم نیست، بلکه کیفیت زندگی ارزشمند است، مرحوم اکبری با اقدامی که انجام داد در شناسنامه این شهر ماندگار شد و تا جهان باقی است از او به عنوان یک قهرمان یاد می‌شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: فرزندان اکبری باید به پدر قهرمان خود افتخار کنند، امید است که ما نیز بتوانیم قدردان زحمات این عزیزان باشیم، امیدواریم خداوند به خانواده مرحوم اکبری نیز صبر عطا فرماید.

رفع دغدغه‌های معیشتی آتش‌نشانان

شهردار اصفهان امروز به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی نیز از ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی شهرداری در میدان بزرگمهر، تجهیزات و اتاق فرماندهی ستاد مرکزی بازدید کرد. وی در جریان این بازدید به خبرنگار ایمنا گفت: اتاق فرماندهی ستاد مرکزی آتش‌نشانی اصفهان بی‌نظیر است، زیرا این اتاق به ابزار رصد شهر مجهز شده و در این راستا امکان مدیریت حوادث را برای آتش نشانی در کمترین زمان میسر می‌کند.

قاسم‌زاده تاکید کرد: طبق آخرین اخبار اکثر مطالبات آتش‌نشان‌ها پرداخت شده است و بخشی از این مطالبات در خصوص نوع قرارداد آتش‌نشانان باید مورد بررسی قرار گیرد تا به نفع آنان تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی یک سازمان متفاوت در شهرداری است که رسالت آن حفظ ایمنی در شهر است بر همین اساس باید آتش‌نشانان نیز امنیت شغلی داشته باشند و دغدغه‌های معیشتی آن‌ها رفع شود.

کد خبر 525487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.