ساعت هوشمند هواوی Watch Fit New چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند هواوی Watch Fit New دوشنبه ۱۸ اکتبر در بازارهای اروپایی عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند هواوی Watch Fit New دارای صفحه نمایش مستطیلی شکل ۱.۶۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۸۰ * ۴۵۶ پیکسل است. این محصول از ۳۰۰ واچ فیس و ۹۷ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به حسگرهای سنجش اکسیژن خون، کنترل استرس و ردیاب چرخه قاعدگی مجهز شده است.

جنس بدنه ساعت هوشمند مذکور از فیبر پلیمری بادوام ساخته شده است و در قسمت جانبی آن نیز یک دکمه کنترلی در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند هواوی Watch Fit New از سیستم عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی هواوی یعنی Lite OS بهره می‌برد. شرکت سازنده اعلام کرده است که با هربار شارژ این محصول می‌توان به مدت ۱۰ روز از آن استفاده کرد در صورت استفاده سنگین نیز تا هفت روز شارژدهی خواهد داشت.

ساعت هوشمند جدید شرکت هواوی که ۱۸ اکتبر در بازارهای اروپا عرضه می‌شود از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند. این محصول در کشور چین در چهار رنگ مشکی، قرمز، آبی و صورتی در اختیار کاربران قرار گرفته است، انتظار می‌رود که در بازارهای اروپا نیز در همین نسخه‌ها عرضه شود. در صورتی که قیمت محصول ذکر شده در بازارهای اروپا همانند بازار چین باشد، کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۲۴ دلار آن را تهیه کنند.

کد خبر 525471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.