رئال در دام کلانترهای چمپیونزلیگ

غافلگیری کهکشانی‌ها در برابر تیم گمنام شرق اروپا یکی از عجیب‌ترین نتایج شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رئال مادرید در یکی از عجیب‌ترین شب‌هایش در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست ۲-۱ مقابل تیم شریف مولداوی شد تا این تیم گمنام در صدر جدول یکی از سخت‌ترین گروه‌های رقابت‌ها قرار بگیرد.

کارلو آنچلوتی در ذهن خود متصور شد که می‌تواند با بازیکنان ذخیره‌اش از پس تیم گمنام بر بیاید و به همین دلیل، کلانترهای شرق اروپا را دست کم گرفت. با این حال، فوتبال گاهی روی خوشش را به شما نشان نمی‌دهد و آنچلوتی نیز یکی از عجیب‌ترین شکست‌های تاریخ دوران مربیگری‌اش را تجربه کرد.

رئال مادرید در این بازی تعویض‌های خوبی انجام نداد و تنها یک بار از روی نقطه پنالتی توسط بنزما توانست به گل برسد. آمارهای منتشر شده از بازی گویای رقابت یکطرفه رئال مادرید هستند، اما شاگردان آنچلوتی در این دیدار کاملاً در امر گلزنی ناکام بودند و دفاع شکننده آن‌ها در این فصل یک بار دیگر کامشان را تلخ کرد.

البته که پیروزی رئال مادرید برابر اینتر در بازی ابتدایی شأن در لیگ قهرمانان باعث می‌شود جایگاهشان در جدول نه چندان بد باشد، اما شکست برابر نماینده مولداوی نیز قابل انتظار نبود. رئال باید تلاش کند تا بازی‌های آینده خودش را با قدرت خوی پیش ببرد تا بتواند به صدر جدول بازگردد. هیچکس معتقد نیست که با یک شکست نسخه رئال پیچیده شده، اما دست کم گرفتن شریف، عرق شرم را روی پیشانی آنچلوتی نشاند.

کد خبر 525453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.